Inpage Navigation Section: Överblick
Den nya Kawasaki MULE PRO-MX-serien, som levererar alla de robusta, pålitliga och anpassningsbara egenskaper som Kawasakis MULE arbetsfordons med rätta är kända för, bygger inte bara på en vridmomentladdad 700cc CVT-encylindrig motor utan drar också nytta av Shinaris designfilosofi.
Färg
Show all
Show less
175900,00SEK
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Förutom att den erbjuder gott om drag- och lastkapacitet för att transportera last vid arbete eller utomhusutrustning för helgens aktiviteter, bidrar den mycket pålitliga bränsleinsprutna 700 cm³ encylindriga motorns överlägsna vridmoment till en rolig körupplevelse och underlättar körning vid låga hastigheter.
Förutom att den erbjuder gott om drag- och lastkapacitet för att transportera last vid arbete eller utomhusutrustning för helgens aktiviteter, bidrar den mycket pålitliga bränsleinsprutna 700 cm³ encylindriga motorns överlägsna vridmoment till en rolig körupplevelse och underlättar körning vid låga hastigheter.
Elektriskt “valbart” 2WD/4WD och ett bakre differentialsystem med två lägen gör det enkelt att växla mellan drivsystem beroende på varierande terräng och användningsområden.
Elektriskt “valbart” 2WD/4WD och ett bakre differentialsystem med två lägen gör det enkelt att växla mellan drivsystem beroende på varierande terräng och användningsområden.
Skivbromsar fram och bak säkerställer stark, säker stoppkraft – speciellt i kombination med motorbromsen. Det hydrauliska skivsystemet erbjuder förutsägbar prestanda och levererar bromskraft som matchar trycket på bromspedalen.
Skivbromsar fram och bak säkerställer stark, säker stoppkraft – speciellt i kombination med motorbromsen. Det hydrauliska skivsystemet erbjuder förutsägbar prestanda och levererar bromskraft som matchar trycket på bromspedalen.
Dubbel länkarmsfjädring används både fram och bak för att vart och ett av hjulen ska kunna köra över hinder med minimal inverkan på chassit.
Dubbel länkarmsfjädring används både fram och bak för att vart och ett av hjulen ska kunna köra över hinder med minimal inverkan på chassit.
Att minimera överhänget på karossen (placera hjulen så nära stötfångarna som möjligt) minskar risken för att träffa stötfångaren eller skrapa bakdelen när du går upp eller ner för branta sluttningar, bidrar också till MULE PRO-MX:s offroadprestanda.
Att minimera överhänget på karossen (placera hjulen så nära stötfångarna som möjligt) minskar risken för att träffa stötfångaren eller skrapa bakdelen när du går upp eller ner för branta sluttningar, bidrar också till MULE PRO-MX:s offroadprestanda.
I kombination med gott om plats för axlar, knän och ben för två vuxna, har bänkstolen formad sittplats för både förare och passagerare, vilket bidrar till PRO-MX:s utmärkta komfort.
I kombination med gott om plats för axlar, knän och ben för två vuxna, har bänkstolen formad sittplats för både förare och passagerare, vilket bidrar till PRO-MX:s utmärkta komfort.
Förvaringslåda (5,3 liter) placerad under passagerarsadeln erbjuder bekväm förvaring. En stålplåt skyddar förvaringslådan från stenskott.
Förvaringslåda (5,3 liter) placerad under passagerarsadeln erbjuder bekväm förvaring. En stålplåt skyddar förvaringslådan från stenskott.
Shinari är en japansk term som beskriver den elasticitet som gör att ett föremål kan böjas utan att gå sönder och återgå till sin ursprungliga form – liknande hur en jaktbåge eller fiskespö beter sig. PRO-MX:s robusta ramkonstruktion är inställd för de idealiska shinari-egenskaperna och gynnar inte bara hållbarhet, utan också hantering och åkkomfort.
Shinari är en japansk term som beskriver den elasticitet som gör att ett föremål kan böjas utan att gå sönder och återgå till sin ursprungliga form – liknande hur en jaktbåge eller fiskespö beter sig. PRO-MX:s robusta ramkonstruktion är inställd för de idealiska shinari-egenskaperna och gynnar inte bara hållbarhet, utan också hantering och åkkomfort.
Precis som på flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien har en instrumentbräda i bilstil med alla kontroller inom räckhåll. Digital instrumentering ger snabb information. Och mittkonsolen är förberedd för ett tillbehörsljudsystem.
Precis som på flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien har en instrumentbräda i bilstil med alla kontroller inom räckhåll. Digital instrumentering ger snabb information. Och mittkonsolen är förberedd för ett tillbehörsljudsystem.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrningssystem (EPS) är hastighetskänsligt och erbjuder lätt styrning vid låg hastighet, samtidigt som det minskar assistansen när fordonshastigheten ökar för att styva upp styrningen. Den förbättrar också åkkomforten och kontrollen genom att fungera som dämpningssystem, vilket minskar oönskade rörelser i ratten orsakade av stötar på hjulen. Förare kan ställa in positionen för den justerbara ratten för att passa deras önskemål, samt vika upp den, för att underlätta in- och utstigning ur fordonet.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrningssystem (EPS) är hastighetskänsligt och erbjuder lätt styrning vid låg hastighet, samtidigt som det minskar assistansen när fordonshastigheten ökar för att styva upp styrningen. Den förbättrar också åkkomforten och kontrollen genom att fungera som dämpningssystem, vilket minskar oönskade rörelser i ratten orsakade av stötar på hjulen. Förare kan ställa in positionen för den justerbara ratten för att passa deras önskemål, samt vika upp den, för att underlätta in- och utstigning ur fordonet.
Med mått på 2 795 mm lång och 1 525 mm bred, med 2 005 mm axelavstånd, erbjuder PRO-MX:s rörlighet och manövrerbarhet som underlättar ta sig fram på snäva stigar, samtidigt som den ger lastförmågan för att göra helgens sysslor eller utomhussysslor.
Med mått på 2 795 mm lång och 1 525 mm bred, med 2 005 mm axelavstånd, erbjuder PRO-MX:s rörlighet och manövrerbarhet som underlättar ta sig fram på snäva stigar, samtidigt som den ger lastförmågan för att göra helgens sysslor eller utomhussysslor.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrning (EPS) fungerar bäst när du behöver det som mest: i extremt låg hastighet och när den står stilla. Att vrida på hjulet gör att en signal skickas till EPS ECU, vilket initierar assistans. ECU:n använder input från en fordonshastighetssensor och vridmomentsensor för att bestämma mängden styrassistans som krävs från systemets elmotor. Vid låg hastighet eller vid stopp är assistansen störst; assistansen minskar när fordonets hastighet ökar, vilket styvar upp styrningen.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrning (EPS) fungerar bäst när du behöver det som mest: i extremt låg hastighet och när den står stilla. Att vrida på hjulet gör att en signal skickas till EPS ECU, vilket initierar assistans. ECU:n använder input från en fordonshastighetssensor och vridmomentsensor för att bestämma mängden styrassistans som krävs från systemets elmotor. Vid låg hastighet eller vid stopp är assistansen störst; assistansen minskar när fordonets hastighet ökar, vilket styvar upp styrningen.
Precis som alla modeller i MULE PRO-serien kommer PRO-MX som standard med dörrar, vilket ger ett stänkskydd samtidigt som det underlättar att ta sig in och ut ur fordonet.
Precis som alla modeller i MULE PRO-serien kommer PRO-MX som standard med dörrar, vilket ger ett stänkskydd samtidigt som det underlättar att ta sig in och ut ur fordonet.
MULE PRO-MX är utrustad med 25” däck på 12” fälgar. De stora 25” radialdäcken ger bra terränggrepp, säkerställer gott om markfrigång och kompletterar den robusta stilen.
MULE PRO-MX är utrustad med 25” däck på 12” fälgar. De stora 25” radialdäcken ger bra terränggrepp, säkerställer gott om markfrigång och kompletterar den robusta stilen.
Kort svängradie på 4,2 m gör det lättare att ta sig igenom snäva kurvor i skogen.
Kort svängradie på 4,2 m gör det lättare att ta sig igenom snäva kurvor i skogen.
En multifunktionsdisplay är inbyggd i instrumentbrädan. Funktioner inkluderar: körläge (2WD/4WD) indikator, digital hastighetsmätare, digital bränslemätare, klocka, vägmätare, dubbla trippmätare, timmätare, differential indikatorlampa motorkontrollampa, EPS-varningslampa, vattentemperaturvarningslampa, säkerhetsbältesvarningslampa, parkeringsindikatorlampa, backindikatorlampa och neutral indikatorlampa
En multifunktionsdisplay är inbyggd i instrumentbrädan. Funktioner inkluderar: körläge (2WD/4WD) indikator, digital hastighetsmätare, digital bränslemätare, klocka, vägmätare, dubbla trippmätare, timmätare, differential indikatorlampa motorkontrollampa, EPS-varningslampa, vattentemperaturvarningslampa, säkerhetsbältesvarningslampa, parkeringsindikatorlampa, backindikatorlampa och neutral indikatorlampa
Designade för att återspegla deras tuffa konstruktion och kapabla prestanda, MULE PRO-MX-modellerna har ny stil inspirerad av den robusta, no-nonsense designen hos flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien.
Designade för att återspegla deras tuffa konstruktion och kapabla prestanda, MULE PRO-MX-modellerna har ny stil inspirerad av den robusta, no-nonsense designen hos flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien.
PRO-MX har en dragkapacitet på 680 kg. Standard 2-tums dragkrok som är kompatibel med ett brett utbud av tillbehörskopplingar.
PRO-MX har en dragkapacitet på 680 kg. Standard 2-tums dragkrok som är kompatibel med ett brett utbud av tillbehörskopplingar.
Utöver PRO Series-stilens stålbumper är det ett medvetet val att använda stålkomponenter i områden som diamantmönstrade lastbädden och golvbrädorna, vilket bidrar till PRO-MX:s tuffa image och speglar dess starka konstruktion.
Utöver PRO Series-stilens stålbumper är det ett medvetet val att använda stålkomponenter i områden som diamantmönstrade lastbädden och golvbrädorna, vilket bidrar till PRO-MX:s tuffa image och speglar dess starka konstruktion.
Förutom att den erbjuder gott om drag- och lastkapacitet för att transportera last vid arbete eller utomhusutrustning för helgens aktiviteter, bidrar den mycket pålitliga bränsleinsprutna 700 cm³ encylindriga motorns överlägsna vridmoment till en rolig körupplevelse och underlättar körning vid låga hastigheter.
Förutom att den erbjuder gott om drag- och lastkapacitet för att transportera last vid arbete eller utomhusutrustning för helgens aktiviteter, bidrar den mycket pålitliga bränsleinsprutna 700 cm³ encylindriga motorns överlägsna vridmoment till en rolig körupplevelse och underlättar körning vid låga hastigheter.
Elektriskt “valbart” 2WD/4WD och ett bakre differentialsystem med två lägen gör det enkelt att växla mellan drivsystem beroende på varierande terräng och användningsområden.
Elektriskt “valbart” 2WD/4WD och ett bakre differentialsystem med två lägen gör det enkelt att växla mellan drivsystem beroende på varierande terräng och användningsområden.
Skivbromsar fram och bak säkerställer stark, säker stoppkraft – speciellt i kombination med motorbromsen. Det hydrauliska skivsystemet erbjuder förutsägbar prestanda och levererar bromskraft som matchar trycket på bromspedalen.
Skivbromsar fram och bak säkerställer stark, säker stoppkraft – speciellt i kombination med motorbromsen. Det hydrauliska skivsystemet erbjuder förutsägbar prestanda och levererar bromskraft som matchar trycket på bromspedalen.
Dubbel länkarmsfjädring används både fram och bak för att vart och ett av hjulen ska kunna köra över hinder med minimal inverkan på chassit.
Dubbel länkarmsfjädring används både fram och bak för att vart och ett av hjulen ska kunna köra över hinder med minimal inverkan på chassit.
Att minimera överhänget på karossen (placera hjulen så nära stötfångarna som möjligt) minskar risken för att träffa stötfångaren eller skrapa bakdelen när du går upp eller ner för branta sluttningar, bidrar också till MULE PRO-MX:s offroadprestanda.
Att minimera överhänget på karossen (placera hjulen så nära stötfångarna som möjligt) minskar risken för att träffa stötfångaren eller skrapa bakdelen när du går upp eller ner för branta sluttningar, bidrar också till MULE PRO-MX:s offroadprestanda.
I kombination med gott om plats för axlar, knän och ben för två vuxna, har bänkstolen formad sittplats för både förare och passagerare, vilket bidrar till PRO-MX:s utmärkta komfort.
I kombination med gott om plats för axlar, knän och ben för två vuxna, har bänkstolen formad sittplats för både förare och passagerare, vilket bidrar till PRO-MX:s utmärkta komfort.
Förvaringslåda (5,3 liter) placerad under passagerarsadeln erbjuder bekväm förvaring. En stålplåt skyddar förvaringslådan från stenskott.
Förvaringslåda (5,3 liter) placerad under passagerarsadeln erbjuder bekväm förvaring. En stålplåt skyddar förvaringslådan från stenskott.
Shinari är en japansk term som beskriver den elasticitet som gör att ett föremål kan böjas utan att gå sönder och återgå till sin ursprungliga form – liknande hur en jaktbåge eller fiskespö beter sig. PRO-MX:s robusta ramkonstruktion är inställd för de idealiska shinari-egenskaperna och gynnar inte bara hållbarhet, utan också hantering och åkkomfort.
Shinari är en japansk term som beskriver den elasticitet som gör att ett föremål kan böjas utan att gå sönder och återgå till sin ursprungliga form – liknande hur en jaktbåge eller fiskespö beter sig. PRO-MX:s robusta ramkonstruktion är inställd för de idealiska shinari-egenskaperna och gynnar inte bara hållbarhet, utan också hantering och åkkomfort.
Precis som på flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien har en instrumentbräda i bilstil med alla kontroller inom räckhåll. Digital instrumentering ger snabb information. Och mittkonsolen är förberedd för ett tillbehörsljudsystem.
Precis som på flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien har en instrumentbräda i bilstil med alla kontroller inom räckhåll. Digital instrumentering ger snabb information. Och mittkonsolen är förberedd för ett tillbehörsljudsystem.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrningssystem (EPS) är hastighetskänsligt och erbjuder lätt styrning vid låg hastighet, samtidigt som det minskar assistansen när fordonshastigheten ökar för att styva upp styrningen. Den förbättrar också åkkomforten och kontrollen genom att fungera som dämpningssystem, vilket minskar oönskade rörelser i ratten orsakade av stötar på hjulen. Förare kan ställa in positionen för den justerbara ratten för att passa deras önskemål, samt vika upp den, för att underlätta in- och utstigning ur fordonet.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrningssystem (EPS) är hastighetskänsligt och erbjuder lätt styrning vid låg hastighet, samtidigt som det minskar assistansen när fordonshastigheten ökar för att styva upp styrningen. Den förbättrar också åkkomforten och kontrollen genom att fungera som dämpningssystem, vilket minskar oönskade rörelser i ratten orsakade av stötar på hjulen. Förare kan ställa in positionen för den justerbara ratten för att passa deras önskemål, samt vika upp den, för att underlätta in- och utstigning ur fordonet.
Med mått på 2 795 mm lång och 1 525 mm bred, med 2 005 mm axelavstånd, erbjuder PRO-MX:s rörlighet och manövrerbarhet som underlättar ta sig fram på snäva stigar, samtidigt som den ger lastförmågan för att göra helgens sysslor eller utomhussysslor.
Med mått på 2 795 mm lång och 1 525 mm bred, med 2 005 mm axelavstånd, erbjuder PRO-MX:s rörlighet och manövrerbarhet som underlättar ta sig fram på snäva stigar, samtidigt som den ger lastförmågan för att göra helgens sysslor eller utomhussysslor.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrning (EPS) fungerar bäst när du behöver det som mest: i extremt låg hastighet och när den står stilla. Att vrida på hjulet gör att en signal skickas till EPS ECU, vilket initierar assistans. ECU:n använder input från en fordonshastighetssensor och vridmomentsensor för att bestämma mängden styrassistans som krävs från systemets elmotor. Vid låg hastighet eller vid stopp är assistansen störst; assistansen minskar när fordonets hastighet ökar, vilket styvar upp styrningen.
Kawasakis högkvalitativa elektriska servostyrning (EPS) fungerar bäst när du behöver det som mest: i extremt låg hastighet och när den står stilla. Att vrida på hjulet gör att en signal skickas till EPS ECU, vilket initierar assistans. ECU:n använder input från en fordonshastighetssensor och vridmomentsensor för att bestämma mängden styrassistans som krävs från systemets elmotor. Vid låg hastighet eller vid stopp är assistansen störst; assistansen minskar när fordonets hastighet ökar, vilket styvar upp styrningen.
Precis som alla modeller i MULE PRO-serien kommer PRO-MX som standard med dörrar, vilket ger ett stänkskydd samtidigt som det underlättar att ta sig in och ut ur fordonet.
Precis som alla modeller i MULE PRO-serien kommer PRO-MX som standard med dörrar, vilket ger ett stänkskydd samtidigt som det underlättar att ta sig in och ut ur fordonet.
MULE PRO-MX är utrustad med 25” däck på 12” fälgar. De stora 25” radialdäcken ger bra terränggrepp, säkerställer gott om markfrigång och kompletterar den robusta stilen.
MULE PRO-MX är utrustad med 25” däck på 12” fälgar. De stora 25” radialdäcken ger bra terränggrepp, säkerställer gott om markfrigång och kompletterar den robusta stilen.
Kort svängradie på 4,2 m gör det lättare att ta sig igenom snäva kurvor i skogen.
Kort svängradie på 4,2 m gör det lättare att ta sig igenom snäva kurvor i skogen.
En multifunktionsdisplay är inbyggd i instrumentbrädan. Funktioner inkluderar: körläge (2WD/4WD) indikator, digital hastighetsmätare, digital bränslemätare, klocka, vägmätare, dubbla trippmätare, timmätare, differential indikatorlampa motorkontrollampa, EPS-varningslampa, vattentemperaturvarningslampa, säkerhetsbältesvarningslampa, parkeringsindikatorlampa, backindikatorlampa och neutral indikatorlampa
En multifunktionsdisplay är inbyggd i instrumentbrädan. Funktioner inkluderar: körläge (2WD/4WD) indikator, digital hastighetsmätare, digital bränslemätare, klocka, vägmätare, dubbla trippmätare, timmätare, differential indikatorlampa motorkontrollampa, EPS-varningslampa, vattentemperaturvarningslampa, säkerhetsbältesvarningslampa, parkeringsindikatorlampa, backindikatorlampa och neutral indikatorlampa
Designade för att återspegla deras tuffa konstruktion och kapabla prestanda, MULE PRO-MX-modellerna har ny stil inspirerad av den robusta, no-nonsense designen hos flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien.
Designade för att återspegla deras tuffa konstruktion och kapabla prestanda, MULE PRO-MX-modellerna har ny stil inspirerad av den robusta, no-nonsense designen hos flaggskeppsmodellerna i MULE PRO-serien.
PRO-MX har en dragkapacitet på 680 kg. Standard 2-tums dragkrok som är kompatibel med ett brett utbud av tillbehörskopplingar.
PRO-MX har en dragkapacitet på 680 kg. Standard 2-tums dragkrok som är kompatibel med ett brett utbud av tillbehörskopplingar.
Utöver PRO Series-stilens stålbumper är det ett medvetet val att använda stålkomponenter i områden som diamantmönstrade lastbädden och golvbrädorna, vilket bidrar till PRO-MX:s tuffa image och speglar dess starka konstruktion.
Utöver PRO Series-stilens stålbumper är det ett medvetet val att använda stålkomponenter i områden som diamantmönstrade lastbädden och golvbrädorna, vilket bidrar till PRO-MX:s tuffa image och speglar dess starka konstruktion.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Motortyp | Vätskekyld, 4-takts, encylindrig |
---|---|
Kompressionsförhållande | 10.3:1 |
Ventilsystem | SOHC, 4 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 102.0 x 85.0 mm |
Motorvolym | 695 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 44 mm x 1 |
Smörjning | Tvångssmörjning, våtoljesump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Batteri & spole (transistoriserad tändning) |
Maximal effekt | 32.8 kW {45 PS} / 6,000 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 57.6 N•m {5.8 kgf•m} / 5,000 varv/min |
Växellåda | CVT, 2-växlad & back, automatisk |
Slutväxel | Kardanaxel 2WD/4WD |
Ramtyp | Stege typ, rörtyp stål |
---|---|
Fjädringsväg fram | 218 mm |
Fjädringsväg bak | 232 mm |
Framdäck | 25 x 8.00 R12 |
Bakdäck | 25 x 10.00 R12 |
Längd x Bredd x Höjd | 2,795 x 1,525 x 1,890 mm |
Styrvinkel V H | 40° / 30° (43° in - 38° out) - SE |
Hjulbas | 2,005 mm |
Markfrigång | 270 mm |
Bränslekapacitet | 36.0 liter |
Sadelhöjd | 850 mm |
Tjänstevikt* | 719 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 685 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Parkeringsbroms | Auto adjust, mechanical disc |
---|---|
Typ av frambroms | Hydraulisk skiva |
Typ av bakre broms | Hydraulskiva |
Typ av framfjädring | Dubbel triangellänk |
Typ av bakre fjädring | Dubbla länkarmar |
Inpage Navigation Section: Tillbehör
Fast hytt som klarar alla väder!
Robust konstruktion i högkvalitativt stål med elegant svart finish. Uppfällbar tonad vindruta i enkelglas (säkerhetsglas) med gummitätningar och låsfunktion. Dörrarna är utrustade med hydrauliska dörrstopp och bilinspirerade lås. Finns både som komplett kit och som modulära delar.
PAKET:
022CAT0111A: Hård hytt kit Kit för MULE PRO-MX
Innehåller: Glasvindruta + Torkare och spolar kit + Tak i stål + Bakpanel i ABS med polykarbonat (PC) + Dörrar i PC
MODULÄRA DELAR:
022CAT0112: Halv hytt för MULE PRO-MX
Innehåller: Glasvindruta + Torkare och spolar kit + Tak i stål + Bakpanel i ABS med polykarbonat (PC)
MODULÄRA DELAR:
Fast hytt som klarar alla väder!
Konstruktion i högkvalitativt stål med svart premiumfinish. Uppfällbar tonad vindruta i enkelglas med säkerhetsglas, gummitätningar och låsfunktion. Dörrarna är utrustade med hydrauliska dörrstopp och lås i bilstil. Finns både som komplett paket och som modulära delar.
PAKET:
022CAT0110B: Hård hytt kit och värmare, för MULE PRO-MX
Innehåller: Glasvindruta + Tak i stål + Bakpanel i ABS med polykarbonat (PC) + Dörrar i PC + Torkare och spolar kit + Värmar kit
MODULÄRA DELAR:
Backspegel med 3D-format säkerhetsglas – bredare synfält – 3D-format säkerhetsglas ger förbättrad sikt och bredare synfält – Strukturlackerad svart pulverlack för slitstark yta – Fäste i gjuten aluminium, kompatibelt med rördimensioner från 38,1 mm till 45 mm – Mått: 273 mm L × 89 mm Kan användas tillsammans med fast hytt för Mule PRO-MX och Mule SX. OBS: Ej kompatibel med fast hytt (med tak) för Mule PRO-DX & DXT