Inpage Navigation Section: Överblick
Möt framtiden för vattenskoj: Jet Ski STX 160. Som en vidareutveckling av Jet Ski STX-serien tar detta personliga vattenskoteräventyr nöjet på vattnet till nya nivåer. Mer utrustad än någonsin, höjer Jet Ski STX 160 standarden med modern design, avancerad teknik och självsäker hantering. Detta är mer än bara kul – det är kul förstärkt.
Färg
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant utformade, kantiga front, framhävd av accentljus (på LX-S, LX och R). Med nosen placerad högre upp och slanka, flödande linjer från fram- till bakparti ser STX 160-modellerna smala och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant utformade, kantiga front, framhävd av accentljus (på LX-S, LX och R). Med nosen placerad högre upp och slanka, flödande linjer från fram- till bakparti ser STX 160-modellerna smala och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
Bygger vidare på en redan imponerande bas och de nya STX 160-seriemodellerna lägger till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner som gör den sportiga vattenskotern ännu roligare och enklare att använda.
Bygger vidare på en redan imponerande bas och de nya STX 160-seriemodellerna lägger till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner som gör den sportiga vattenskotern ännu roligare och enklare att använda.
Prestanda som speglar vad STX 160-serien handlar om – rolig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Prestanda som speglar vad STX 160-serien handlar om – rolig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND har två högtalare, rattkontroll och Bluetooth-anslutning.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND har två högtalare, rattkontroll och Bluetooth-anslutning.
Backkamera monterad bakom baksätet ger föraren en extra vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboard, eller vid kajen.
Backkamera monterad bakom baksätet ger föraren en extra vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboard, eller vid kajen.
Ett långt akterdäck med integrerad bred reboardingssteg underlättar på- och avstigning från JET SKI, vilket gör aktiviteter på vattnet ännu smidigare, till exempel vid simning, vattenskidåkning eller wakeboarding. De inbyggda Multi-Mount-skenorna på däcket rymmer tillbehörsfästen för enkel fastsättning av utrustning.
Ett långt akterdäck med integrerad bred reboardingssteg underlättar på- och avstigning från JET SKI, vilket gör aktiviteter på vattnet ännu smidigare, till exempel vid simning, vattenskidåkning eller wakeboarding. De inbyggda Multi-Mount-skenorna på däcket rymmer tillbehörsfästen för enkel fastsättning av utrustning.
Mycket praktiskt för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
Mycket praktiskt för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra distinkta utseenden. Genom att använda färg på olika sätt skapas ett unikt uttryck för varje modell, till exempel en central rand för ett sportigt utseende på R-modellen och en horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra distinkta utseenden. Genom att använda färg på olika sätt skapas ett unikt uttryck för varje modell, till exempel en central rand för ett sportigt utseende på R-modellen och en horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Utöver Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full-, medel- eller låg effekt.
Utöver Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full-, medel- eller låg effekt.
STX-skrovet har varit en grundpelare i Kawasakis PWC-sortiment under många år – och med god anledning. Det lättviktiga skrovet med smidiga köregenskaper är perfekt för sportig körning och ger den vattenglädje som förare i den här klassen söker.
STX-skrovet har varit en grundpelare i Kawasakis PWC-sortiment under många år – och med god anledning. Det lättviktiga skrovet med smidiga köregenskaper är perfekt för sportig körning och ger den vattenglädje som förare i den här klassen söker.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett aggressivt uttryck och skapar en unik visuell profil, som placerar JET SKI STX 160-modellerna i linje med Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dessa JET SKI-modeller från andra vattenskotrar.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett aggressivt uttryck och skapar en unik visuell profil, som placerar JET SKI STX 160-modellerna i linje med Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dessa JET SKI-modeller från andra vattenskotrar.
Inbyggda förankringsklossar ger smidiga fästpunkter vid bryggan.
Responsiv och pålitlig, den vätskekylda 1,498 cm³ rad fyramotor för marinbruk kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och familjevänlig kraftleverans.
Responsiv och pålitlig, den vätskekylda 1,498 cm³ rad fyramotor för marinbruk kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och familjevänlig kraftleverans.
Frambågen fungerar som ett stänkskydd som både förhindrar att vatten når föraren under färd och minskar mängden vatten som kan komma in i fotutrymmena, vilket ger en bekvämare åktur.
Frambågen fungerar som ett stänkskydd som både förhindrar att vatten når föraren under färd och minskar mängden vatten som kan komma in i fotutrymmena, vilket ger en bekvämare åktur.
Förare kan enkelt justera skrovets lutning för att anpassa sig efter vattenytans förhållanden och körstil, vilket håller JET SKI:n exakt som föraren vill ha den för en optimal åkupplevelse varje gång.
Förare kan enkelt justera skrovets lutning för att anpassa sig efter vattenytans förhållanden och körstil, vilket håller JET SKI:n exakt som föraren vill ha den för en optimal åkupplevelse varje gång.
En högt sittande, skarp främre nos skapar en slank och förlängd silhuett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations Kawasaki PWC med nya standarder.
En högt sittande, skarp främre nos skapar en slank och förlängd silhuett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations Kawasaki PWC med nya standarder.
Med en emblem framtill, liknande de på Kawasakis högre modellserier, blir fronten dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Med en emblem framtill, liknande de på Kawasakis högre modellserier, blir fronten dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Stor, lättläst 7”-TFT-instrumentpanel i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och underhållningsfunktioner. Den ser också fantastisk ut som det första föraren ser varje gång de kliver upp på sin JET SKI, vilket förstärker känslan av stolthet över ägandet.
Stor, lättläst 7”-TFT-instrumentpanel i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och underhållningsfunktioner. Den ser också fantastisk ut som det första föraren ser varje gång de kliver upp på sin JET SKI, vilket förstärker känslan av stolthet över ägandet.
Det stilrena instrumentpanel visiret ger STX 160LX en extra känsla av klass.
Det stilrena instrumentpanel visiret ger STX 160LX en extra känsla av klass.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant utformade, kantiga front, framhävd av accentljus (på LX-S, LX och R). Med nosen placerad högre upp och slanka, flödande linjer från fram- till bakparti ser STX 160-modellerna smala och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant utformade, kantiga front, framhävd av accentljus (på LX-S, LX och R). Med nosen placerad högre upp och slanka, flödande linjer från fram- till bakparti ser STX 160-modellerna smala och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
Bygger vidare på en redan imponerande bas och de nya STX 160-seriemodellerna lägger till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner som gör den sportiga vattenskotern ännu roligare och enklare att använda.
Bygger vidare på en redan imponerande bas och de nya STX 160-seriemodellerna lägger till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner som gör den sportiga vattenskotern ännu roligare och enklare att använda.
Prestanda som speglar vad STX 160-serien handlar om – rolig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Prestanda som speglar vad STX 160-serien handlar om – rolig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND har två högtalare, rattkontroll och Bluetooth-anslutning.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND har två högtalare, rattkontroll och Bluetooth-anslutning.
Backkamera monterad bakom baksätet ger föraren en extra vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboard, eller vid kajen.
Backkamera monterad bakom baksätet ger föraren en extra vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboard, eller vid kajen.
Ett långt akterdäck med integrerad bred reboardingssteg underlättar på- och avstigning från JET SKI, vilket gör aktiviteter på vattnet ännu smidigare, till exempel vid simning, vattenskidåkning eller wakeboarding. De inbyggda Multi-Mount-skenorna på däcket rymmer tillbehörsfästen för enkel fastsättning av utrustning.
Ett långt akterdäck med integrerad bred reboardingssteg underlättar på- och avstigning från JET SKI, vilket gör aktiviteter på vattnet ännu smidigare, till exempel vid simning, vattenskidåkning eller wakeboarding. De inbyggda Multi-Mount-skenorna på däcket rymmer tillbehörsfästen för enkel fastsättning av utrustning.
Mycket praktiskt för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
Mycket praktiskt för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra distinkta utseenden. Genom att använda färg på olika sätt skapas ett unikt uttryck för varje modell, till exempel en central rand för ett sportigt utseende på R-modellen och en horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra distinkta utseenden. Genom att använda färg på olika sätt skapas ett unikt uttryck för varje modell, till exempel en central rand för ett sportigt utseende på R-modellen och en horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Utöver Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full-, medel- eller låg effekt.
Utöver Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full-, medel- eller låg effekt.
STX-skrovet har varit en grundpelare i Kawasakis PWC-sortiment under många år – och med god anledning. Det lättviktiga skrovet med smidiga köregenskaper är perfekt för sportig körning och ger den vattenglädje som förare i den här klassen söker.
STX-skrovet har varit en grundpelare i Kawasakis PWC-sortiment under många år – och med god anledning. Det lättviktiga skrovet med smidiga köregenskaper är perfekt för sportig körning och ger den vattenglädje som förare i den här klassen söker.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett aggressivt uttryck och skapar en unik visuell profil, som placerar JET SKI STX 160-modellerna i linje med Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dessa JET SKI-modeller från andra vattenskotrar.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett aggressivt uttryck och skapar en unik visuell profil, som placerar JET SKI STX 160-modellerna i linje med Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dessa JET SKI-modeller från andra vattenskotrar.
Inbyggda förankringsklossar ger smidiga fästpunkter vid bryggan.
Responsiv och pålitlig, den vätskekylda 1,498 cm³ rad fyramotor för marinbruk kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och familjevänlig kraftleverans.
Responsiv och pålitlig, den vätskekylda 1,498 cm³ rad fyramotor för marinbruk kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och familjevänlig kraftleverans.
Frambågen fungerar som ett stänkskydd som både förhindrar att vatten når föraren under färd och minskar mängden vatten som kan komma in i fotutrymmena, vilket ger en bekvämare åktur.
Frambågen fungerar som ett stänkskydd som både förhindrar att vatten når föraren under färd och minskar mängden vatten som kan komma in i fotutrymmena, vilket ger en bekvämare åktur.
Förare kan enkelt justera skrovets lutning för att anpassa sig efter vattenytans förhållanden och körstil, vilket håller JET SKI:n exakt som föraren vill ha den för en optimal åkupplevelse varje gång.
Förare kan enkelt justera skrovets lutning för att anpassa sig efter vattenytans förhållanden och körstil, vilket håller JET SKI:n exakt som föraren vill ha den för en optimal åkupplevelse varje gång.
En högt sittande, skarp främre nos skapar en slank och förlängd silhuett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations Kawasaki PWC med nya standarder.
En högt sittande, skarp främre nos skapar en slank och förlängd silhuett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations Kawasaki PWC med nya standarder.
Med en emblem framtill, liknande de på Kawasakis högre modellserier, blir fronten dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Med en emblem framtill, liknande de på Kawasakis högre modellserier, blir fronten dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Stor, lättläst 7”-TFT-instrumentpanel i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och underhållningsfunktioner. Den ser också fantastisk ut som det första föraren ser varje gång de kliver upp på sin JET SKI, vilket förstärker känslan av stolthet över ägandet.
Stor, lättläst 7”-TFT-instrumentpanel i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och underhållningsfunktioner. Den ser också fantastisk ut som det första föraren ser varje gång de kliver upp på sin JET SKI, vilket förstärker känslan av stolthet över ägandet.
Det stilrena instrumentpanel visiret ger STX 160LX en extra känsla av klass.
Det stilrena instrumentpanel visiret ger STX 160LX en extra känsla av klass.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
| Motortyp | Vattenkyld, 4-takt, rak fyrcylindrig |
|---|---|
| Kompressionsförhållande | 10.6:1 |
| Ventilsystem | DOHC, 16 ventiler |
| Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 69.2 mm |
| Motorvolym | 1,498 cm³ |
| Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 60 mm |
| Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
| Startsystem | Elektrisk |
| Tändning | Digital |
| Maximal effekt | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 varv/min |
|---|---|
| Maximalt vridmoment | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 6,000 varv/min |
| Längd x Bredd x Höjd | 3,420 x 1,185 x 1,145 mm |
|---|---|
| Bränslekapacitet | 78.0 liter |
| Tjänstevikt* | 443 kg |
| | *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
| Beräknad torrvikt** | 380 kg |
| | **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Inpage Navigation Section: Tillbehör