Inpage Navigation Section: Överblick
Upplev spänningen med en av de mest kraftfulla kompressorladdade vattenskotrar på marknaden. Den helt nya, omgjorda 2022 Jet Ski Ultra 310-serien representerar den senaste generationen av det mest ikoniska namnet inom vattensporter. Denna flaggskeppsplattform har förstklassiga, klassledande funktioner från för till akter, inklusive förar och passagerarkomfort för hela dagen nöje på vattnet.
Färg
Show all
Show less
291900,00SEK
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Med en kompressormatad motor som erkänts som en av de mest kraftfulla i PWC-branschen och ett tävlingsutvecklat skrov hyllat för sin hantering och precision i både lugnt och grovt vatten, levererar ULTRA 310-seriens modeller en oöverträffad nivå av prestanda och spänning.
Med en kompressormatad motor som erkänts som en av de mest kraftfulla i PWC-branschen och ett tävlingsutvecklat skrov hyllat för sin hantering och precision i både lugnt och grovt vatten, levererar ULTRA 310-seriens modeller en oöverträffad nivå av prestanda och spänning.
Till Kawasakis flaggskeppsmodeller finns det en mängd ny utrustning och funktioner erbjuder avsevärt ökad komfort och bekvämlighet. Det nya Easy-Access Storage, backkameran och ljudsystemet med fyra högtalare är alla först ut med i vattenskotervärlden.
Till Kawasakis flaggskeppsmodeller finns det en mängd ny utrustning och funktioner erbjuder avsevärt ökad komfort och bekvämlighet. Det nya Easy-Access Storage, backkameran och ljudsystemet med fyra högtalare är alla först ut med i vattenskotervärlden.
När du accelererar med systemet inkopplat optimeras trimningen automatiskt. Två lägen tillåter antingen enstaka eller upprepade starter.
När du accelererar med systemet inkopplat optimeras trimningen automatiskt. Två lägen tillåter antingen enstaka eller upprepade starter.
Den vätskekylda 1 498 cm³ in-line 4-cylindriga marinmotorn, utrustad med en kompressor och laddluftkylare, driver modellerna i ULTRA 310-serien framåt med en otrolig acceleration.
Den vätskekylda 1 498 cm³ in-line 4-cylindriga marinmotorn, utrustad med en kompressor och laddluftkylare, driver modellerna i ULTRA 310-serien framåt med en otrolig acceleration.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND 4s har fyra högtalare, rullknapps-kontroll och Bluetooth-anslutning.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND 4s har fyra högtalare, rullknapps-kontroll och Bluetooth-anslutning.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan är fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan är fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Från däck och uppåt har modellerna i ULTRA 310-serien gjorts om helt för att ge dem en fräsch image. Deras "dynamiska lyxiga" design bibehåller dynamiken hos sina föregångare samtidigt som de lägger till en tredimensionell känsla, och en hög uppmärksamhet på detaljer säkerställer en lyxig, högklassig finish för var och en av de tre distinkta designerna.
Från däck och uppåt har modellerna i ULTRA 310-serien gjorts om helt för att ge dem en fräsch image. Deras "dynamiska lyxiga" design bibehåller dynamiken hos sina föregångare samtidigt som de lägger till en tredimensionell känsla, och en hög uppmärksamhet på detaljer säkerställer en lyxig, högklassig finish för var och en av de tre distinkta designerna.
Helt omdesignat förvaringssystem erbjuder en total lastkapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access Storage (bakom handtaget, tillgängligt från antingen vänster eller höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access Storage), och 2,8-liters lättåtkomlig bakficka (akter om baksätet).
Helt omdesignat förvaringssystem erbjuder en total lastkapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access Storage (bakom handtaget, tillgängligt från antingen vänster eller höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access Storage), och 2,8-liters lättåtkomlig bakficka (akter om baksätet).
Stor, lättläst 7" TFT-instrument i fullfärg erbjuder flera visningslägen, jog-dial-kontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainmentfunktioner.
Stor, lättläst 7" TFT-instrument i fullfärg erbjuder flera visningslägen, jog-dial-kontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainmentfunktioner.
Justerbar sadel erbjuder tre lägen som spänner över 70 mm. Den tvådelade ERGO-FIT LXury-sadeln för tre personer är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre åkande.
Justerbar sadel erbjuder tre lägen som spänner över 70 mm. Den tvådelade ERGO-FIT LXury-sadeln för tre personer är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre åkande.
Inbyggda fotfästen ger praktiska justeringspunkter vid förtöjning vid en brygga. Deras smarta design hjälper till att leda bort vatten över bord.
Inbyggda fotfästen ger praktiska justeringspunkter vid förtöjning vid en brygga. Deras smarta design hjälper till att leda bort vatten över bord.
Backkamera monterad akter om baksätet ger förarna en extra vy bakom JET SKI. Bekvämt när du bogserar en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid tilläggning.
Backkamera monterad akter om baksätet ger förarna en extra vy bakom JET SKI. Bekvämt när du bogserar en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid tilläggning.
Laddat med teknik från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner, hanterar det race-utvecklade skrovet sjön med precision och kontroll, med en hög nivå av sjöduglighet – och i hastigheter från stillaliggande till dess imponerande toppfart.
Laddat med teknik från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner, hanterar det race-utvecklade skrovet sjön med precision och kontroll, med en hög nivå av sjöduglighet – och i hastigheter från stillaliggande till dess imponerande toppfart.
Däcket i sittbrunnen är plattare och 35 mm lägre vid förarens fötter, vilket ger mer benutrymme för ökad komfort.
Däcket i sittbrunnen är plattare och 35 mm lägre vid förarens fötter, vilket ger mer benutrymme för ökad komfort.
Förare kan välja mellan full-, mellan eller låg motoreffekt, samt Smart Learning Operation (SLO)-läge.
Förare kan välja mellan full-, mellan eller låg motoreffekt, samt Smart Learning Operation (SLO)-läge.
Snygga LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till det häftiga uttrycket och skapar en unik bild som visuellt skiljer Ultra 310LX från andra.
Snygga LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till det häftiga uttrycket och skapar en unik bild som visuellt skiljer Ultra 310LX från andra.
Förlängt bakre däck erbjuder en bredare plattform för vattenlek och mer utrymme för förvaring av utrustning. Multi-Mount Rail som är inbyggd i däcket rymmer tillbehörsskjutfästen för att ge bra fästpunkter.
Förlängt bakre däck erbjuder en bredare plattform för vattenlek och mer utrymme för förvaring av utrustning. Multi-Mount Rail som är inbyggd i däcket rymmer tillbehörsskjutfästen för att ge bra fästpunkter.
Designer har noggrant utformat delar med en tredimensionell känsla för att komplettera den dynamiska stilen, och vävt samman dessa bitar för att skapa en högkvalitativ, skräddarsydd design.
Designer har noggrant utformat delar med en tredimensionell känsla för att komplettera den dynamiska stilen, och vävt samman dessa bitar för att skapa en högkvalitativ, skräddarsydd design.
Med en kompressormatad motor som erkänts som en av de mest kraftfulla i PWC-branschen och ett tävlingsutvecklat skrov hyllat för sin hantering och precision i både lugnt och grovt vatten, levererar ULTRA 310-seriens modeller en oöverträffad nivå av prestanda och spänning.
Med en kompressormatad motor som erkänts som en av de mest kraftfulla i PWC-branschen och ett tävlingsutvecklat skrov hyllat för sin hantering och precision i både lugnt och grovt vatten, levererar ULTRA 310-seriens modeller en oöverträffad nivå av prestanda och spänning.
Till Kawasakis flaggskeppsmodeller finns det en mängd ny utrustning och funktioner erbjuder avsevärt ökad komfort och bekvämlighet. Det nya Easy-Access Storage, backkameran och ljudsystemet med fyra högtalare är alla först ut med i vattenskotervärlden.
Till Kawasakis flaggskeppsmodeller finns det en mängd ny utrustning och funktioner erbjuder avsevärt ökad komfort och bekvämlighet. Det nya Easy-Access Storage, backkameran och ljudsystemet med fyra högtalare är alla först ut med i vattenskotervärlden.
När du accelererar med systemet inkopplat optimeras trimningen automatiskt. Två lägen tillåter antingen enstaka eller upprepade starter.
När du accelererar med systemet inkopplat optimeras trimningen automatiskt. Två lägen tillåter antingen enstaka eller upprepade starter.
Den vätskekylda 1 498 cm³ in-line 4-cylindriga marinmotorn, utrustad med en kompressor och laddluftkylare, driver modellerna i ULTRA 310-serien framåt med en otrolig acceleration.
Den vätskekylda 1 498 cm³ in-line 4-cylindriga marinmotorn, utrustad med en kompressor och laddluftkylare, driver modellerna i ULTRA 310-serien framåt med en otrolig acceleration.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND 4s har fyra högtalare, rullknapps-kontroll och Bluetooth-anslutning.
En förbättrad version av Kawasakis ursprungliga PWC-ljudsystem, JETSOUND 4s har fyra högtalare, rullknapps-kontroll och Bluetooth-anslutning.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan är fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan är fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Från däck och uppåt har modellerna i ULTRA 310-serien gjorts om helt för att ge dem en fräsch image. Deras "dynamiska lyxiga" design bibehåller dynamiken hos sina föregångare samtidigt som de lägger till en tredimensionell känsla, och en hög uppmärksamhet på detaljer säkerställer en lyxig, högklassig finish för var och en av de tre distinkta designerna.
Från däck och uppåt har modellerna i ULTRA 310-serien gjorts om helt för att ge dem en fräsch image. Deras "dynamiska lyxiga" design bibehåller dynamiken hos sina föregångare samtidigt som de lägger till en tredimensionell känsla, och en hög uppmärksamhet på detaljer säkerställer en lyxig, högklassig finish för var och en av de tre distinkta designerna.
Helt omdesignat förvaringssystem erbjuder en total lastkapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access Storage (bakom handtaget, tillgängligt från antingen vänster eller höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access Storage), och 2,8-liters lättåtkomlig bakficka (akter om baksätet).
Helt omdesignat förvaringssystem erbjuder en total lastkapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access Storage (bakom handtaget, tillgängligt från antingen vänster eller höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access Storage), och 2,8-liters lättåtkomlig bakficka (akter om baksätet).
Stor, lättläst 7" TFT-instrument i fullfärg erbjuder flera visningslägen, jog-dial-kontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainmentfunktioner.
Stor, lättläst 7" TFT-instrument i fullfärg erbjuder flera visningslägen, jog-dial-kontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainmentfunktioner.
Justerbar sadel erbjuder tre lägen som spänner över 70 mm. Den tvådelade ERGO-FIT LXury-sadeln för tre personer är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre åkande.
Justerbar sadel erbjuder tre lägen som spänner över 70 mm. Den tvådelade ERGO-FIT LXury-sadeln för tre personer är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre åkande.
Inbyggda fotfästen ger praktiska justeringspunkter vid förtöjning vid en brygga. Deras smarta design hjälper till att leda bort vatten över bord.
Inbyggda fotfästen ger praktiska justeringspunkter vid förtöjning vid en brygga. Deras smarta design hjälper till att leda bort vatten över bord.
Backkamera monterad akter om baksätet ger förarna en extra vy bakom JET SKI. Bekvämt när du bogserar en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid tilläggning.
Backkamera monterad akter om baksätet ger förarna en extra vy bakom JET SKI. Bekvämt när du bogserar en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid tilläggning.
Laddat med teknik från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner, hanterar det race-utvecklade skrovet sjön med precision och kontroll, med en hög nivå av sjöduglighet – och i hastigheter från stillaliggande till dess imponerande toppfart.
Laddat med teknik från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner, hanterar det race-utvecklade skrovet sjön med precision och kontroll, med en hög nivå av sjöduglighet – och i hastigheter från stillaliggande till dess imponerande toppfart.
Däcket i sittbrunnen är plattare och 35 mm lägre vid förarens fötter, vilket ger mer benutrymme för ökad komfort.
Däcket i sittbrunnen är plattare och 35 mm lägre vid förarens fötter, vilket ger mer benutrymme för ökad komfort.
Förare kan välja mellan full-, mellan eller låg motoreffekt, samt Smart Learning Operation (SLO)-läge.
Förare kan välja mellan full-, mellan eller låg motoreffekt, samt Smart Learning Operation (SLO)-läge.
Snygga LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till det häftiga uttrycket och skapar en unik bild som visuellt skiljer Ultra 310LX från andra.
Snygga LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till det häftiga uttrycket och skapar en unik bild som visuellt skiljer Ultra 310LX från andra.
Förlängt bakre däck erbjuder en bredare plattform för vattenlek och mer utrymme för förvaring av utrustning. Multi-Mount Rail som är inbyggd i däcket rymmer tillbehörsskjutfästen för att ge bra fästpunkter.
Förlängt bakre däck erbjuder en bredare plattform för vattenlek och mer utrymme för förvaring av utrustning. Multi-Mount Rail som är inbyggd i däcket rymmer tillbehörsskjutfästen för att ge bra fästpunkter.
Designer har noggrant utformat delar med en tredimensionell känsla för att komplettera den dynamiska stilen, och vävt samman dessa bitar för att skapa en högkvalitativ, skräddarsydd design.
Designer har noggrant utformat delar med en tredimensionell känsla för att komplettera den dynamiska stilen, och vävt samman dessa bitar för att skapa en högkvalitativ, skräddarsydd design.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Motortyp | Vattenkyld, 4-takt, rak fyrcylindrig |
---|---|
Kompressionsförhållande | 8.2:1 |
Ventilsystem | DOHC, 16 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 69.2 mm |
Motorvolym | 1,498 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 60 mm x 1 |
Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Digital |
Maximal effekt | 221.0 kW {300 PS} / 8,000 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 277.0 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 varv/min |
Slutväxel | Direktdrift från motorn |
Längd x Bredd x Höjd | 3,580 x 1,195 x 1,240 mm |
---|---|
Bränslekapacitet | 80.0 liter |
Tjänstevikt* | 494 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 430 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Inpage Navigation Section: Tillbehör