Inpage Navigation Section: Överblick
Möt framtiden för vattenskoj: Jet Ski STX 160. Som en vidareutveckling av Jet Ski STX-serien tillför denna personliga vattenskoter nya nivåer av spänning på vattnet. Mer utrustad än någonsin, höjer Jet Ski STX 160 ribban med modern design, avancerad teknik och självsäker hantering. Det här är mer än kul – det är förstärkt kul.
Färg
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant formade, kantiga front, framhävd med accentljus (på LX-S, LX och R). Med en högre placerad nos och eleganta, flytande linjer från fram till bak ser STX 160-modellerna slanka och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant formade, kantiga front, framhävd med accentljus (på LX-S, LX och R). Med en högre placerad nos och eleganta, flytande linjer från fram till bak ser STX 160-modellerna slanka och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
Bygger vidare på en redan imponerande grund, lägger de nya STX 160-seriemodellerna till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner för att göra den sportiga vattenskotern ännu roligare och mer praktisk att använda.
Bygger vidare på en redan imponerande grund, lägger de nya STX 160-seriemodellerna till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner för att göra den sportiga vattenskotern ännu roligare och mer praktisk att använda.
Prestanda som lever upp till vad STX 160-serien handlar om – rolig och sportig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Prestanda som lever upp till vad STX 160-serien handlar om – rolig och sportig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Kombinationen av ett motocross-inspirerat styre, runda handtag och styrpad ser inte bara aggressiv och sportig ut, utan fungerar även bra för sportig körning, vilket gör R-modellen ännu roligare att hantera.
Kombinationen av ett motocross-inspirerat styre, runda handtag och styrpad ser inte bara aggressiv och sportig ut, utan fungerar även bra för sportig körning, vilket gör R-modellen ännu roligare att hantera.
En backkamera monterad bakom baksätena ger föraren en kompletterande bakåtsikt bakom JET SKI. Den är praktisk vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboardåkare, samt vid in- och utrigning vid bryggor.
En backkamera monterad bakom baksätena ger föraren en kompletterande bakåtsikt bakom JET SKI. Den är praktisk vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboardåkare, samt vid in- och utrigning vid bryggor.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett kraftfullt intryck och skapar en unik visuell identitet, vilket knyter JET SKI STX 160-modellerna till Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dem från andra vattenskotrar.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett kraftfullt intryck och skapar en unik visuell identitet, vilket knyter JET SKI STX 160-modellerna till Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dem från andra vattenskotrar.
Frontbumpen fungerar som stänkskydd för att både hindra vatten från att nå föraren under körning och minska mängden vatten som kan komma in i fotutrymmet, vilket ger en bekvämare åktur.
Frontbumpen fungerar som stänkskydd för att både hindra vatten från att nå föraren under körning och minska mängden vatten som kan komma in i fotutrymmet, vilket ger en bekvämare åktur.
Mycket praktisk för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
Mycket praktisk för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
STX-skrovet har varit en stapelvara i Kawasakis PWC-sortiment under många år, och det finns goda skäl till det. Det lätta skrovet med smidig hantering är perfekt anpassat för sportig körning och ger den typ av vattenlek som förare söker i denna klass.
STX-skrovet har varit en stapelvara i Kawasakis PWC-sortiment under många år, och det finns goda skäl till det. Det lätta skrovet med smidig hantering är perfekt anpassat för sportig körning och ger den typ av vattenlek som förare söker i denna klass.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
En högt sittande, skarp front skapar en elegant, långsträckt siluett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations standard för Kawasaki PWC.
En högt sittande, skarp front skapar en elegant, långsträckt siluett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations standard för Kawasaki PWC.
Responsiv och pålitlig, vätskekylda 1 498 cm³ raka fyrcylindriga marinmotorn kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleeffektivitet och familjevänlig kraftleverans.
Responsiv och pålitlig, vätskekylda 1 498 cm³ raka fyrcylindriga marinmotorn kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleeffektivitet och familjevänlig kraftleverans.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full effekt, medeleffekt och låg effekt.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full effekt, medeleffekt och låg effekt.
Föraren kan enkelt justera skrovets lutning efter vattenytans förhållanden och sin körstil, vilket gör att JET SKI alltid ligger precis som föraren önskar för en optimal åkupplevelse.
Föraren kan enkelt justera skrovets lutning efter vattenytans förhållanden och sin körstil, vilket gör att JET SKI alltid ligger precis som föraren önskar för en optimal åkupplevelse.
Den stora, lättlästa 7” TFT-instrumentpanelen i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och infotainmentfunktioner. Den ger också ett stilrent intryck som det första föraren ser varje gång de kliver på sin JET SKI, vilket ökar känslan av ägarskap.
Den stora, lättlästa 7” TFT-instrumentpanelen i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och infotainmentfunktioner. Den ger också ett stilrent intryck som det första föraren ser varje gång de kliver på sin JET SKI, vilket ökar känslan av ägarskap.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra olika utseenden. Genom att använda färger på olika sätt får varje modell ett unikt utseende, till exempel en central rand för ett sportigt intryck på R-modellen, och horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra olika utseenden. Genom att använda färger på olika sätt får varje modell ett unikt utseende, till exempel en central rand för ett sportigt intryck på R-modellen, och horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
Med en emblem på fronten, liknande designen på Kawasakis högre modeller, blir frontvyn dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Med en emblem på fronten, liknande designen på Kawasakis högre modeller, blir frontvyn dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Inbyggda förtöjningsklossar ger smidiga fästpunkter vid kajen.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant formade, kantiga front, framhävd med accentljus (på LX-S, LX och R). Med en högre placerad nos och eleganta, flytande linjer från fram till bak ser STX 160-modellerna slanka och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
STX 160-seriens dynamiska och smidiga uttryck blir omedelbart tydligt när man ser varje modells noggrant formade, kantiga front, framhävd med accentljus (på LX-S, LX och R). Med en högre placerad nos och eleganta, flytande linjer från fram till bak ser STX 160-modellerna slanka och skarpa ut, vilket speglar den sportiga och smidiga körstil de är byggda för.
Bygger vidare på en redan imponerande grund, lägger de nya STX 160-seriemodellerna till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner för att göra den sportiga vattenskotern ännu roligare och mer praktisk att använda.
Bygger vidare på en redan imponerande grund, lägger de nya STX 160-seriemodellerna till prestanda- och bekvämlighetsfunktioner för att göra den sportiga vattenskotern ännu roligare och mer praktisk att använda.
Prestanda som lever upp till vad STX 160-serien handlar om – rolig och sportig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Prestanda som lever upp till vad STX 160-serien handlar om – rolig och sportig körning i lugnt vatten – erbjuds här, med nya funktioner som ger föraren en ännu bekvämare och mer njutbar upplevelse.
Kombinationen av ett motocross-inspirerat styre, runda handtag och styrpad ser inte bara aggressiv och sportig ut, utan fungerar även bra för sportig körning, vilket gör R-modellen ännu roligare att hantera.
Kombinationen av ett motocross-inspirerat styre, runda handtag och styrpad ser inte bara aggressiv och sportig ut, utan fungerar även bra för sportig körning, vilket gör R-modellen ännu roligare att hantera.
En backkamera monterad bakom baksätena ger föraren en kompletterande bakåtsikt bakom JET SKI. Den är praktisk vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboardåkare, samt vid in- och utrigning vid bryggor.
En backkamera monterad bakom baksätena ger föraren en kompletterande bakåtsikt bakom JET SKI. Den är praktisk vid bogsering av vattenskidåkare eller wakeboardåkare, samt vid in- och utrigning vid bryggor.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett kraftfullt intryck och skapar en unik visuell identitet, vilket knyter JET SKI STX 160-modellerna till Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dem från andra vattenskotrar.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren bidrar till ett kraftfullt intryck och skapar en unik visuell identitet, vilket knyter JET SKI STX 160-modellerna till Kawasakis mer exklusiva ULTRA-modeller och särskiljer dem från andra vattenskotrar.
Frontbumpen fungerar som stänkskydd för att både hindra vatten från att nå föraren under körning och minska mängden vatten som kan komma in i fotutrymmet, vilket ger en bekvämare åktur.
Frontbumpen fungerar som stänkskydd för att både hindra vatten från att nå föraren under körning och minska mängden vatten som kan komma in i fotutrymmet, vilket ger en bekvämare åktur.
Mycket praktisk för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
Mycket praktisk för långfärdskörning – detta läge fixerar hastigheten (rpm) på angiven nivå. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning. Detta är nu en funktion på alla modeller i STX 160-serien.
STX-skrovet har varit en stapelvara i Kawasakis PWC-sortiment under många år, och det finns goda skäl till det. Det lätta skrovet med smidig hantering är perfekt anpassat för sportig körning och ger den typ av vattenlek som förare söker i denna klass.
STX-skrovet har varit en stapelvara i Kawasakis PWC-sortiment under många år, och det finns goda skäl till det. Det lätta skrovet med smidig hantering är perfekt anpassat för sportig körning och ger den typ av vattenlek som förare söker i denna klass.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
Kawasaki Smart Reverse är elektriskt. Aktiveras med en knapp på det högra handtaget, vilket gör det möjligt att styra backfunktionen med en hand. När backskopan fälls ut vänder den på vattenstrålen.
En högt sittande, skarp front skapar en elegant, långsträckt siluett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations standard för Kawasaki PWC.
En högt sittande, skarp front skapar en elegant, långsträckt siluett för hela vattenskotern, vilket ger ett utseende som passar nästa generations standard för Kawasaki PWC.
Responsiv och pålitlig, vätskekylda 1 498 cm³ raka fyrcylindriga marinmotorn kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleeffektivitet och familjevänlig kraftleverans.
Responsiv och pålitlig, vätskekylda 1 498 cm³ raka fyrcylindriga marinmotorn kombinerar hög prestanda med låga utsläpp, god bränsleeffektivitet och familjevänlig kraftleverans.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full effekt, medeleffekt och låg effekt.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full effekt, medeleffekt och låg effekt.
Föraren kan enkelt justera skrovets lutning efter vattenytans förhållanden och sin körstil, vilket gör att JET SKI alltid ligger precis som föraren önskar för en optimal åkupplevelse.
Föraren kan enkelt justera skrovets lutning efter vattenytans förhållanden och sin körstil, vilket gör att JET SKI alltid ligger precis som föraren önskar för en optimal åkupplevelse.
Den stora, lättlästa 7” TFT-instrumentpanelen i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och infotainmentfunktioner. Den ger också ett stilrent intryck som det första föraren ser varje gång de kliver på sin JET SKI, vilket ökar känslan av ägarskap.
Den stora, lättlästa 7” TFT-instrumentpanelen i fullfärg erbjuder flera visningslägen, rattkontroll, Bluetooth-anslutning och infotainmentfunktioner. Den ger också ett stilrent intryck som det första föraren ser varje gång de kliver på sin JET SKI, vilket ökar känslan av ägarskap.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra olika utseenden. Genom att använda färger på olika sätt får varje modell ett unikt utseende, till exempel en central rand för ett sportigt intryck på R-modellen, och horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
STX 160-serien erbjuder fyra modeller med fyra olika utseenden. Genom att använda färger på olika sätt får varje modell ett unikt utseende, till exempel en central rand för ett sportigt intryck på R-modellen, och horisontell färganvändning för ett bredare intryck på LX-modellen.
Med en emblem på fronten, liknande designen på Kawasakis högre modeller, blir frontvyn dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Med en emblem på fronten, liknande designen på Kawasakis högre modeller, blir frontvyn dynamisk, iögonfallande och väcker stolthet hos ägaren.
Inbyggda förtöjningsklossar ger smidiga fästpunkter vid kajen.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
| Motortyp | Vattenkyld, 4-takt, rak fyrcylindrig |
|---|---|
| Kompressionsförhållande | 10.6:1 |
| Ventilsystem | DOHC, 16 ventiler |
| Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 69.2 mm |
| Motorvolym | 1,498 cm³ |
| Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 60 mm |
| Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
| Startsystem | Elektrisk |
| Tändning | Digital |
| Maximal effekt | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 varv/min |
|---|---|
| Maximalt vridmoment | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 6,000 varv/min |
| Längd x Bredd x Höjd | 3,310 x 1,180 x 1,120 mm |
|---|---|
| Bränslekapacitet | 78.0 liter |
| Tjänstevikt* | 423 kg |
| | *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
| Beräknad torrvikt** | 360 kg |
| | **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Inpage Navigation Section: Tillbehör