Inpage Navigation Section: Överblick
Få allt du behöver för att njuta av en fartfylld dag på vattnet. Med plats för 3 passagerare och en kraftfull 1 498 cc motor blir det en dag att minnas för hela sällskapet. Den moderna skrovdesignen – samma som på flaggskeppsmodellen Jet Ski Ultra 310 – är något att visa upp, oavsett om du står parkerad på uppfarten eller befinner dig på vattnet.
Färg
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Ett helt omarbetat förvaringssystem erbjuder en total kapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access-facket (bakom styret, åtkomligt från både vänster och höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access-facket) och ett 2,8-liters Easy-Access-bakfack (bakom baksätet).
Ett helt omarbetat förvaringssystem erbjuder en total kapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access-facket (bakom styret, åtkomligt från både vänster och höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access-facket) och ett 2,8-liters Easy-Access-bakfack (bakom baksätet).
Stor, lättavläst 7” fullfärgs TFT-instrumentering med flera visningslägen, styrkontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainment funktioner.
Stor, lättavläst 7” fullfärgs TFT-instrumentering med flera visningslägen, styrkontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainment funktioner.
Mycket praktiskt för långfärdskörning; detta läge fixerar hastigheten (varvtalet) på den nivå som anges. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning.
Mycket praktiskt för långfärdskörning; detta läge fixerar hastigheten (varvtalet) på den nivå som anges. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning.
Helt omdesignade från däcket och uppåt får 2026 års Ultra 160-serie samma högklassiga design som de superladdade flaggskeppsmodellerna i Ultra 310-serien. Den “dynamiska lyxdesignen” bevarar Ultra LX:s dynamik samtidigt som den tillför en tredimensionell känsla, och den höga detaljnivån säkerställer en lyxig, högkvalitativ finish för varje distinkt och uppseendeväckande design.
Helt omdesignade från däcket och uppåt får 2026 års Ultra 160-serie samma högklassiga design som de superladdade flaggskeppsmodellerna i Ultra 310-serien. Den “dynamiska lyxdesignen” bevarar Ultra LX:s dynamik samtidigt som den tillför en tredimensionell känsla, och den höga detaljnivån säkerställer en lyxig, högkvalitativ finish för varje distinkt och uppseendeväckande design.
Bakkamera monterad bakom baksätet ger föraren en kompletterande vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid parkering vid brygga.
Bakkamera monterad bakom baksätet ger föraren en kompletterande vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid parkering vid brygga.
Fullmatad med teknologi från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner – skrovet ger exakt och kontrollerad hantering samt hög sjövärdighet.
Fullmatad med teknologi från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner – skrovet ger exakt och kontrollerad hantering samt hög sjövärdighet.
Kawasaki Smart Reverse med retardation aktiverar elektriskt backväxeln. Den aktiveras med en tumreglage på höger handtag och gör det möjligt att styra dragkraften med en hand. När den är utfälld bidrar backväxeln till retardationen.
Kawasaki Smart Reverse med retardation aktiverar elektriskt backväxeln. Den aktiveras med en tumreglage på höger handtag och gör det möjligt att styra dragkraften med en hand. När den är utfälld bidrar backväxeln till retardationen.
Fullpackade med utrustning och funktioner som först sågs på 2022 års Jet Ski Ultra 310-serie, erbjuder Ultra 160-seriens modeller en komfort- och bekvämlighetsnivå som tydligt placerar dem i toppen av klassen för normalt luftinsugna runabout-vattenskotrar.
Fullpackade med utrustning och funktioner som först sågs på 2022 års Jet Ski Ultra 310-serie, erbjuder Ultra 160-seriens modeller en komfort- och bekvämlighetsnivå som tydligt placerar dem i toppen av klassen för normalt luftinsugna runabout-vattenskotrar.
När systemet är aktiverat optimeras trim automatiskt vid acceleration. Två lägen finns: antingen enstaka start eller upprepade starter.
När systemet är aktiverat optimeras trim automatiskt vid acceleration. Två lägen finns: antingen enstaka start eller upprepade starter.
Designers har noggrant utformat komponenter med en tredimensionell känsla som kompletterar den dynamiska designen, och skickligt sammanvävt dessa delar för att skapa en exklusiv, högkvalitativ design.
Designers har noggrant utformat komponenter med en tredimensionell känsla som kompletterar den dynamiska designen, och skickligt sammanvävt dessa delar för att skapa en exklusiv, högkvalitativ design.
ULTRA 160-serien kombinerar den senaste versionen av Kawasakis lyhörda och pålitliga sugmotor med ett skrov som hyllas för sin precision och hantering. Den beprövade plattformen förstärks ytterligare med avancerade funktioner som Launch Control-läge och val av Power Mode.
ULTRA 160-serien kombinerar den senaste versionen av Kawasakis lyhörda och pålitliga sugmotor med ett skrov som hyllas för sin precision och hantering. Den beprövade plattformen förstärks ytterligare med avancerade funktioner som Launch Control-läge och val av Power Mode.
EnEn förbättrad version av Kawasakis ursprungliga ljudsystem för personliga vattenskotrar. JETSOUND 4s har fyra högtalare, styrkontroll (jog-dial) och Bluetooth-anslutning.
EnEn förbättrad version av Kawasakis ursprungliga ljudsystem för personliga vattenskotrar. JETSOUND 4s har fyra högtalare, styrkontroll (jog-dial) och Bluetooth-anslutning.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren förstärker det aggressiva uttrycket och skapar en unik profil, vilket visuellt skiljer Ultra 160LX från mängden.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren förstärker det aggressiva uttrycket och skapar en unik profil, vilket visuellt skiljer Ultra 160LX från mängden.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full, medium och låg effekt.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full, medium och låg effekt.
Den justerbara sitsen erbjuder tre positioner med en total justeringslängd på 70 mm. Den tvådelade, tredelade ERGO-FIT LXury-sadeln är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre passagerarna.
Den justerbara sitsen erbjuder tre positioner med en total justeringslängd på 70 mm. Den tvådelade, tredelade ERGO-FIT LXury-sadeln är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre passagerarna.
Integrerade förtöjningsbeslag ger praktiska fästpunkter vid kajen. Deras smarta design hjälper även till att leda bort vatten.
Integrerade förtöjningsbeslag ger praktiska fästpunkter vid kajen. Deras smarta design hjälper även till att leda bort vatten.
Kraftfull och pålitlig – den vätskekylda 1 498 cm³ fyrcylindriga marinkolvmotorn levererar responsiv prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och en mjuk, familjevänlig kraftleverans.
Kraftfull och pålitlig – den vätskekylda 1 498 cm³ fyrcylindriga marinkolvmotorn levererar responsiv prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och en mjuk, familjevänlig kraftleverans.
Det förlängda bakre däcket erbjuder en större plattform för vattenlekar och extra utrymme för att stuva utrustning. Den integrerade Multi-Mount-skenan på däcket rymmer tillbehörsfästen som ger praktiska förtöjningspunkter.
Det förlängda bakre däcket erbjuder en större plattform för vattenlekar och extra utrymme för att stuva utrustning. Den integrerade Multi-Mount-skenan på däcket rymmer tillbehörsfästen som ger praktiska förtöjningspunkter.
Ett helt omarbetat förvaringssystem erbjuder en total kapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access-facket (bakom styret, åtkomligt från både vänster och höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access-facket) och ett 2,8-liters Easy-Access-bakfack (bakom baksätet).
Ett helt omarbetat förvaringssystem erbjuder en total kapacitet på 168,5 liter. Det 124-liters förseglade främre facket kompletteras av det nya 40-liters Easy-Access-facket (bakom styret, åtkomligt från både vänster och höger), ett 1,7-liters vattentätt fack (inuti Easy-Access-facket) och ett 2,8-liters Easy-Access-bakfack (bakom baksätet).
Stor, lättavläst 7” fullfärgs TFT-instrumentering med flera visningslägen, styrkontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainment funktioner.
Stor, lättavläst 7” fullfärgs TFT-instrumentering med flera visningslägen, styrkontroll, Bluetooth-anslutning och till och med infotainment funktioner.
Mycket praktiskt för långfärdskörning; detta läge fixerar hastigheten (varvtalet) på den nivå som anges. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning.
Mycket praktiskt för långfärdskörning; detta läge fixerar hastigheten (varvtalet) på den nivå som anges. Farthastigheten kan enkelt justeras med en knapptryckning.
Helt omdesignade från däcket och uppåt får 2026 års Ultra 160-serie samma högklassiga design som de superladdade flaggskeppsmodellerna i Ultra 310-serien. Den “dynamiska lyxdesignen” bevarar Ultra LX:s dynamik samtidigt som den tillför en tredimensionell känsla, och den höga detaljnivån säkerställer en lyxig, högkvalitativ finish för varje distinkt och uppseendeväckande design.
Helt omdesignade från däcket och uppåt får 2026 års Ultra 160-serie samma högklassiga design som de superladdade flaggskeppsmodellerna i Ultra 310-serien. Den “dynamiska lyxdesignen” bevarar Ultra LX:s dynamik samtidigt som den tillför en tredimensionell känsla, och den höga detaljnivån säkerställer en lyxig, högkvalitativ finish för varje distinkt och uppseendeväckande design.
Bakkamera monterad bakom baksätet ger föraren en kompletterande vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid parkering vid brygga.
Bakkamera monterad bakom baksätet ger föraren en kompletterande vy bakom JET SKI. Praktiskt vid bogsering av en vattenskidåkare eller wakeboardåkare, eller vid parkering vid brygga.
Fullmatad med teknologi från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner – skrovet ger exakt och kontrollerad hantering samt hög sjövärdighet.
Fullmatad med teknologi från Kawasakis mästerskapsvinnande maskiner – skrovet ger exakt och kontrollerad hantering samt hög sjövärdighet.
Kawasaki Smart Reverse med retardation aktiverar elektriskt backväxeln. Den aktiveras med en tumreglage på höger handtag och gör det möjligt att styra dragkraften med en hand. När den är utfälld bidrar backväxeln till retardationen.
Kawasaki Smart Reverse med retardation aktiverar elektriskt backväxeln. Den aktiveras med en tumreglage på höger handtag och gör det möjligt att styra dragkraften med en hand. När den är utfälld bidrar backväxeln till retardationen.
Fullpackade med utrustning och funktioner som först sågs på 2022 års Jet Ski Ultra 310-serie, erbjuder Ultra 160-seriens modeller en komfort- och bekvämlighetsnivå som tydligt placerar dem i toppen av klassen för normalt luftinsugna runabout-vattenskotrar.
Fullpackade med utrustning och funktioner som först sågs på 2022 års Jet Ski Ultra 310-serie, erbjuder Ultra 160-seriens modeller en komfort- och bekvämlighetsnivå som tydligt placerar dem i toppen av klassen för normalt luftinsugna runabout-vattenskotrar.
När systemet är aktiverat optimeras trim automatiskt vid acceleration. Två lägen finns: antingen enstaka start eller upprepade starter.
När systemet är aktiverat optimeras trim automatiskt vid acceleration. Två lägen finns: antingen enstaka start eller upprepade starter.
Designers har noggrant utformat komponenter med en tredimensionell känsla som kompletterar den dynamiska designen, och skickligt sammanvävt dessa delar för att skapa en exklusiv, högkvalitativ design.
Designers har noggrant utformat komponenter med en tredimensionell känsla som kompletterar den dynamiska designen, och skickligt sammanvävt dessa delar för att skapa en exklusiv, högkvalitativ design.
ULTRA 160-serien kombinerar den senaste versionen av Kawasakis lyhörda och pålitliga sugmotor med ett skrov som hyllas för sin precision och hantering. Den beprövade plattformen förstärks ytterligare med avancerade funktioner som Launch Control-läge och val av Power Mode.
ULTRA 160-serien kombinerar den senaste versionen av Kawasakis lyhörda och pålitliga sugmotor med ett skrov som hyllas för sin precision och hantering. Den beprövade plattformen förstärks ytterligare med avancerade funktioner som Launch Control-läge och val av Power Mode.
EnEn förbättrad version av Kawasakis ursprungliga ljudsystem för personliga vattenskotrar. JETSOUND 4s har fyra högtalare, styrkontroll (jog-dial) och Bluetooth-anslutning.
EnEn förbättrad version av Kawasakis ursprungliga ljudsystem för personliga vattenskotrar. JETSOUND 4s har fyra högtalare, styrkontroll (jog-dial) och Bluetooth-anslutning.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren förstärker det aggressiva uttrycket och skapar en unik profil, vilket visuellt skiljer Ultra 160LX från mängden.
Stilrena LED-lampor inbyggda i stötfångaren förstärker det aggressiva uttrycket och skapar en unik profil, vilket visuellt skiljer Ultra 160LX från mängden.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full, medium och låg effekt.
Förutom Smart Learning Operation (SLO)-läge kan föraren välja mellan full, medium och låg effekt.
Den justerbara sitsen erbjuder tre positioner med en total justeringslängd på 70 mm. Den tvådelade, tredelade ERGO-FIT LXury-sadeln är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre passagerarna.
Den justerbara sitsen erbjuder tre positioner med en total justeringslängd på 70 mm. Den tvådelade, tredelade ERGO-FIT LXury-sadeln är smalare vid knäna och ger djupare höftstöd för alla tre passagerarna.
Integrerade förtöjningsbeslag ger praktiska fästpunkter vid kajen. Deras smarta design hjälper även till att leda bort vatten.
Integrerade förtöjningsbeslag ger praktiska fästpunkter vid kajen. Deras smarta design hjälper även till att leda bort vatten.
Kraftfull och pålitlig – den vätskekylda 1 498 cm³ fyrcylindriga marinkolvmotorn levererar responsiv prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och en mjuk, familjevänlig kraftleverans.
Kraftfull och pålitlig – den vätskekylda 1 498 cm³ fyrcylindriga marinkolvmotorn levererar responsiv prestanda med låga utsläpp, god bränsleekonomi och en mjuk, familjevänlig kraftleverans.
Det förlängda bakre däcket erbjuder en större plattform för vattenlekar och extra utrymme för att stuva utrustning. Den integrerade Multi-Mount-skenan på däcket rymmer tillbehörsfästen som ger praktiska förtöjningspunkter.
Det förlängda bakre däcket erbjuder en större plattform för vattenlekar och extra utrymme för att stuva utrustning. Den integrerade Multi-Mount-skenan på däcket rymmer tillbehörsfästen som ger praktiska förtöjningspunkter.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
| Motortyp | Vattenkyld, 4-takt, rak fyrcylindrig |
|---|---|
| Kompressionsförhållande | 10.6:1 |
| Ventilsystem | DOHC, 16 ventiler |
| Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 69.2 mm |
| Motorvolym | 1,498 cm³ |
| Bränslesystem | Bränsleinsprutning x 1 |
| Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
| Startsystem | Elektrisk |
| Tändning | Digital |
| Maximal effekt | 112.0 kW {152 PS} / 7,500 varv/min |
|---|---|
| Maximalt vridmoment | 144.0 N•m {14.7 kgf•m} / 5,750 varv/min |
| Längd x Bredd x Höjd | 3,580 x 1,195 x 1,240 mm |
|---|---|
| Bränslekapacitet | 80.0 liter |
| Tjänstevikt* | 448 kg |
| | *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
| Beräknad torrvikt** | 384 kg |
| | **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Inpage Navigation Section: Tillbehör