Inpage Navigation Section: Överblick
Denna Z900 supernaked inleder den mest utvecklade versionen av Sugomi, matchande den radikala streetfighter-attityden med många premiumfunktioner. Tro inget annat, nya Z900 är starkare än någonsin och skapar en kraftfull aura med raffinerad design och kommer vidga dina sinnen med det aggressiva ljudet från den kraftfulla 948cc-motorn
Färger
Show all
Show less
Version tillbehör
128200,00SEK
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Prestandan erbjuder spänning som ökar när varvtalet stiger och ser till att körningen på Z900 är en upplevelse. Den skarpa responsen från In-Line Four-motorn är perfekt balanserad av dess lätta, smidiga hantering.
Prestandan erbjuder spänning som ökar när varvtalet stiger och ser till att körningen på Z900 är en upplevelse. Den skarpa responsen från In-Line Four-motorn är perfekt balanserad av dess lätta, smidiga hantering.
Z900:s vassa och fräscha nya design, som är centrerad kring motorn, erbjuder oöverträffad effekt som fångar och håller uppmärksamheten hos alla som tittar på den. Elegant, kompakt chassi kompletteras med metalldetaljer, vilket bidrar till ett högkvalitativt intryck. Från det intensiva utseendet på den mer aggressiva fronten till det futuristiska intrycket av den avancerade nya bakljusdesignen, Z900:s unika utseende förmedlar en lätt, smidig bild som återspeglar dess sportiga prestanda.
Z900:s vassa och fräscha nya design, som är centrerad kring motorn, erbjuder oöverträffad effekt som fångar och håller uppmärksamheten hos alla som tittar på den. Elegant, kompakt chassi kompletteras med metalldetaljer, vilket bidrar till ett högkvalitativt intryck. Från det intensiva utseendet på den mer aggressiva fronten till det futuristiska intrycket av den avancerade nya bakljusdesignen, Z900:s unika utseende förmedlar en lätt, smidig bild som återspeglar dess sportiga prestanda.
Som komplement till Z900:s spännande motor och prestanda, förbättrar komfortförbättrande funktioner som den mycket informativa stora nya displayen, röstkommando, Dual-KQS och elektronisk farthållare det dagliga körglädjen.
Som komplement till Z900:s spännande motor och prestanda, förbättrar komfortförbättrande funktioner som den mycket informativa stora nya displayen, röstkommando, Dual-KQS och elektronisk farthållare det dagliga körglädjen.
Quick shifter gör det möjligt för förare att dra ännu större fördel av Z900:s fantastiskamotorkaraktär, och möjliggör kopplingsfria upp- och nedväxlingar.
Quick shifter gör det möjligt för förare att dra ännu större fördel av Z900:s fantastiskamotorkaraktär, och möjliggör kopplingsfria upp- och nedväxlingar.
Med ett knapptryck kan förarna enkelt hålla en inställd hastighet, vilket gör motorvägskörning ännu mer bekväm.
Med ett knapptryck kan förarna enkelt hålla en inställd hastighet, vilket gör motorvägskörning ännu mer bekväm.
Kawasakis mycket sofistikerade elektroniska system erbjuder förarstöd för att tillåta förare att mer fullständigt uppleva hur Z900 är rolig och givande att köra. IMU-feedback ger större precision till ABS.
Kawasakis mycket sofistikerade elektroniska system erbjuder förarstöd för att tillåta förare att mer fullständigt uppleva hur Z900 är rolig och givande att köra. IMU-feedback ger större precision till ABS.
Frambromsar med nya radiellt monterade 4-kolvsok erbjuder en linjär bromskänsla med utmärkt kontroll.
Frambromsar med nya radiellt monterade 4-kolvsok erbjuder en linjär bromskänsla med utmärkt kontroll.
En stor del av den nya fronten som ser skarpare ut är de nya skarpare, mer kompakta strålkastarna, som designades för att vara en integrerad del av Z:s sugomi-stil. De möjliggör en smalare frontkåpa, skapar en kompakt, aggressiv vy framifrån. Strålkastarna förstärker utseendet på fronten.
En stor del av den nya fronten som ser skarpare ut är de nya skarpare, mer kompakta strålkastarna, som designades för att vara en integrerad del av Z:s sugomi-stil. De möjliggör en smalare frontkåpa, skapar en kompakt, aggressiv vy framifrån. Strålkastarna förstärker utseendet på fronten.
Den 5" helt digitala TFT-färginstrumenteringen är större än den tidigare modellens display och ger förarmiljön en modern och exklusiv känsla. Den glasbundna displayen med IPS (in-plane switching) LCD-teknologi ger utmärkt synlighet.
Den 5" helt digitala TFT-färginstrumenteringen är större än den tidigare modellens display och ger förarmiljön en modern och exklusiv känsla. Den glasbundna displayen med IPS (in-plane switching) LCD-teknologi ger utmärkt synlighet.
Kylarkåpor i borstad aluminium, pläterade delar runt nyckelcylindern och en metallprydnad ovanför sadeln med Kawasaki-logotypen är små men attraktiva detaljer som ger Z900 ett utseende av hög kvalitet.
Kylarkåpor i borstad aluminium, pläterade delar runt nyckelcylindern och en metallprydnad ovanför sadeln med Kawasaki-logotypen är små men attraktiva detaljer som ger Z900 ett utseende av hög kvalitet.
Den avancerade LED-baklyktan har teknik för att uppnå en futuristisk design med ett banbrytande 3D-utseende som framhäver Z900:s skarpa, styling samtidigt som det bidrar till ett högkvalitativt utseende.
Den avancerade LED-baklyktan har teknik för att uppnå en futuristisk design med ett banbrytande 3D-utseende som framhäver Z900:s skarpa, styling samtidigt som det bidrar till ett högkvalitativt utseende.
Med en ny däcksblandning ger Dunlop Sportmax Q5A-däck en stark, säker känsla vid kurvtagning för sportåkning.
Med en ny däcksblandning ger Dunlop Sportmax Q5A-däck en stark, säker känsla vid kurvtagning för sportåkning.
Kraftfull 948 cm³ vätskekyld, 4-takts Inline Four-motor har en snabb respons på gasen och ett stark mellanregister som drar starkt till rödmarkeringen. För att öka förarens spänning uppmuntrar ett distinkt insugsljud föraren att vrida på gasen. Silkeslen kraftleverans underlättar kontrollen samtidigt som det bidrar till förarens komfort och självförtroende. Exakt kontroll från de nya elektroniska gasspjällsventilerna bidrar till jämn, linjär acceleration, vilket ger förare ökat självförtroende och njutning vid kurvtagning
Kraftfull 948 cm³ vätskekyld, 4-takts Inline Four-motor har en snabb respons på gasen och ett stark mellanregister som drar starkt till rödmarkeringen. För att öka förarens spänning uppmuntrar ett distinkt insugsljud föraren att vrida på gasen. Silkeslen kraftleverans underlättar kontrollen samtidigt som det bidrar till förarens komfort och självförtroende. Exakt kontroll från de nya elektroniska gasspjällsventilerna bidrar till jämn, linjär acceleration, vilket ger förare ökat självförtroende och njutning vid kurvtagning
Kawasakis första "sväng-för-sväng-navigering" visas på instrumentpanelen, vilket gör att föraren kan se var nästa sväng ska bli, medan kompatibilitet med RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE tillåter föraren att styra olika funktioner med rösten.
*Röstkommando och navigeringsfunktioner kommer endast att vara tillgängliga för användare som har en licens. Funktionernas tillgänglighet varierar beroende på marknad.
Kawasakis första "sväng-för-sväng-navigering" visas på instrumentpanelen, vilket gör att föraren kan se var nästa sväng ska bli, medan kompatibilitet med RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE tillåter föraren att styra olika funktioner med rösten.
*Röstkommando och navigeringsfunktioner kommer endast att vara tillgängliga för användare som har en licens. Funktionernas tillgänglighet varierar beroende på marknad.
Nyckeln till Z900:s smidiga hantering är ett chassi som består av lättviktskomponenter, inklusive dess fackverksram. Reviderade fjädringsinställningar för den nya modellen gör att förare kan njuta av sportåkning med mer självförtroende.
Nyckeln till Z900:s smidiga hantering är ett chassi som består av lättviktskomponenter, inklusive dess fackverksram. Reviderade fjädringsinställningar för den nya modellen gör att förare kan njuta av sportåkning med mer självförtroende.
Prestandan erbjuder spänning som ökar när varvtalet stiger och ser till att körningen på Z900 är en upplevelse. Den skarpa responsen från In-Line Four-motorn är perfekt balanserad av dess lätta, smidiga hantering.
Prestandan erbjuder spänning som ökar när varvtalet stiger och ser till att körningen på Z900 är en upplevelse. Den skarpa responsen från In-Line Four-motorn är perfekt balanserad av dess lätta, smidiga hantering.
Z900:s vassa och fräscha nya design, som är centrerad kring motorn, erbjuder oöverträffad effekt som fångar och håller uppmärksamheten hos alla som tittar på den. Elegant, kompakt chassi kompletteras med metalldetaljer, vilket bidrar till ett högkvalitativt intryck. Från det intensiva utseendet på den mer aggressiva fronten till det futuristiska intrycket av den avancerade nya bakljusdesignen, Z900:s unika utseende förmedlar en lätt, smidig bild som återspeglar dess sportiga prestanda.
Z900:s vassa och fräscha nya design, som är centrerad kring motorn, erbjuder oöverträffad effekt som fångar och håller uppmärksamheten hos alla som tittar på den. Elegant, kompakt chassi kompletteras med metalldetaljer, vilket bidrar till ett högkvalitativt intryck. Från det intensiva utseendet på den mer aggressiva fronten till det futuristiska intrycket av den avancerade nya bakljusdesignen, Z900:s unika utseende förmedlar en lätt, smidig bild som återspeglar dess sportiga prestanda.
Som komplement till Z900:s spännande motor och prestanda, förbättrar komfortförbättrande funktioner som den mycket informativa stora nya displayen, röstkommando, Dual-KQS och elektronisk farthållare det dagliga körglädjen.
Som komplement till Z900:s spännande motor och prestanda, förbättrar komfortförbättrande funktioner som den mycket informativa stora nya displayen, röstkommando, Dual-KQS och elektronisk farthållare det dagliga körglädjen.
Quick shifter gör det möjligt för förare att dra ännu större fördel av Z900:s fantastiskamotorkaraktär, och möjliggör kopplingsfria upp- och nedväxlingar.
Quick shifter gör det möjligt för förare att dra ännu större fördel av Z900:s fantastiskamotorkaraktär, och möjliggör kopplingsfria upp- och nedväxlingar.
Med ett knapptryck kan förarna enkelt hålla en inställd hastighet, vilket gör motorvägskörning ännu mer bekväm.
Med ett knapptryck kan förarna enkelt hålla en inställd hastighet, vilket gör motorvägskörning ännu mer bekväm.
Kawasakis mycket sofistikerade elektroniska system erbjuder förarstöd för att tillåta förare att mer fullständigt uppleva hur Z900 är rolig och givande att köra. IMU-feedback ger större precision till ABS.
Kawasakis mycket sofistikerade elektroniska system erbjuder förarstöd för att tillåta förare att mer fullständigt uppleva hur Z900 är rolig och givande att köra. IMU-feedback ger större precision till ABS.
Frambromsar med nya radiellt monterade 4-kolvsok erbjuder en linjär bromskänsla med utmärkt kontroll.
Frambromsar med nya radiellt monterade 4-kolvsok erbjuder en linjär bromskänsla med utmärkt kontroll.
En stor del av den nya fronten som ser skarpare ut är de nya skarpare, mer kompakta strålkastarna, som designades för att vara en integrerad del av Z:s sugomi-stil. De möjliggör en smalare frontkåpa, skapar en kompakt, aggressiv vy framifrån. Strålkastarna förstärker utseendet på fronten.
En stor del av den nya fronten som ser skarpare ut är de nya skarpare, mer kompakta strålkastarna, som designades för att vara en integrerad del av Z:s sugomi-stil. De möjliggör en smalare frontkåpa, skapar en kompakt, aggressiv vy framifrån. Strålkastarna förstärker utseendet på fronten.
Den 5" helt digitala TFT-färginstrumenteringen är större än den tidigare modellens display och ger förarmiljön en modern och exklusiv känsla. Den glasbundna displayen med IPS (in-plane switching) LCD-teknologi ger utmärkt synlighet.
Den 5" helt digitala TFT-färginstrumenteringen är större än den tidigare modellens display och ger förarmiljön en modern och exklusiv känsla. Den glasbundna displayen med IPS (in-plane switching) LCD-teknologi ger utmärkt synlighet.
Kylarkåpor i borstad aluminium, pläterade delar runt nyckelcylindern och en metallprydnad ovanför sadeln med Kawasaki-logotypen är små men attraktiva detaljer som ger Z900 ett utseende av hög kvalitet.
Kylarkåpor i borstad aluminium, pläterade delar runt nyckelcylindern och en metallprydnad ovanför sadeln med Kawasaki-logotypen är små men attraktiva detaljer som ger Z900 ett utseende av hög kvalitet.
Den avancerade LED-baklyktan har teknik för att uppnå en futuristisk design med ett banbrytande 3D-utseende som framhäver Z900:s skarpa, styling samtidigt som det bidrar till ett högkvalitativt utseende.
Den avancerade LED-baklyktan har teknik för att uppnå en futuristisk design med ett banbrytande 3D-utseende som framhäver Z900:s skarpa, styling samtidigt som det bidrar till ett högkvalitativt utseende.
Med en ny däcksblandning ger Dunlop Sportmax Q5A-däck en stark, säker känsla vid kurvtagning för sportåkning.
Med en ny däcksblandning ger Dunlop Sportmax Q5A-däck en stark, säker känsla vid kurvtagning för sportåkning.
Kraftfull 948 cm³ vätskekyld, 4-takts Inline Four-motor har en snabb respons på gasen och ett stark mellanregister som drar starkt till rödmarkeringen. För att öka förarens spänning uppmuntrar ett distinkt insugsljud föraren att vrida på gasen. Silkeslen kraftleverans underlättar kontrollen samtidigt som det bidrar till förarens komfort och självförtroende. Exakt kontroll från de nya elektroniska gasspjällsventilerna bidrar till jämn, linjär acceleration, vilket ger förare ökat självförtroende och njutning vid kurvtagning
Kraftfull 948 cm³ vätskekyld, 4-takts Inline Four-motor har en snabb respons på gasen och ett stark mellanregister som drar starkt till rödmarkeringen. För att öka förarens spänning uppmuntrar ett distinkt insugsljud föraren att vrida på gasen. Silkeslen kraftleverans underlättar kontrollen samtidigt som det bidrar till förarens komfort och självförtroende. Exakt kontroll från de nya elektroniska gasspjällsventilerna bidrar till jämn, linjär acceleration, vilket ger förare ökat självförtroende och njutning vid kurvtagning
Kawasakis första "sväng-för-sväng-navigering" visas på instrumentpanelen, vilket gör att föraren kan se var nästa sväng ska bli, medan kompatibilitet med RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE tillåter föraren att styra olika funktioner med rösten.
*Röstkommando och navigeringsfunktioner kommer endast att vara tillgängliga för användare som har en licens. Funktionernas tillgänglighet varierar beroende på marknad.
Kawasakis första "sväng-för-sväng-navigering" visas på instrumentpanelen, vilket gör att föraren kan se var nästa sväng ska bli, medan kompatibilitet med RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE tillåter föraren att styra olika funktioner med rösten.
*Röstkommando och navigeringsfunktioner kommer endast att vara tillgängliga för användare som har en licens. Funktionernas tillgänglighet varierar beroende på marknad.
Nyckeln till Z900:s smidiga hantering är ett chassi som består av lättviktskomponenter, inklusive dess fackverksram. Reviderade fjädringsinställningar för den nya modellen gör att förare kan njuta av sportåkning med mer självförtroende.
Nyckeln till Z900:s smidiga hantering är ett chassi som består av lättviktskomponenter, inklusive dess fackverksram. Reviderade fjädringsinställningar för den nya modellen gör att förare kan njuta av sportåkning med mer självförtroende.
I kombination med Kawasakis egna dynamiska modelleringsprogram möjliggör input från IMU (Inertialmätningsenhet) en ännu mer precis medvetenhet om chassiets orientering, vilket är nyckeln till att ta Kawasakis elektronik till nästa nivå.
IMU betyder Förbättrad medvetenhet om chassiets orientering. Styrkan i Kawasakis banbrytande elektronik har alltid varit den mycket sofistikerade programmeringen som, med minimal hårdvara, ger ECU:n en exakt realtidsbild av vad chassiet gör. Kawasakis egna dynamiska modelleringsprogram gör skicklig användning av den magiska formeln för däckmodeller, eftersom det undersöker förändringar i flera parametrar, vilket gör att det kan ta hänsyn till förändrade väg- och däckförhållanden. Tillägget av en IMU (Inertialmätningsenhet) gör det möjligt att övervaka inerta krafter längs 6 DOF (grader av frihet). Acceleration längs de longitudinella, tvärgående och vertikala axlarna, samt rullhastighet och pitchhastighet mäts. Yaw-hastigheten beräknas av ECU:n. Denna extra feedback bidrar till en ännu tydligare realtidsbild av chassiets orientering, vilket möjliggör ännu mer exakt hantering för kontroll vid gränsen. Med tillägget av IMU och den senaste utvecklingen av Kawasakis avancerade modelleringsprogramvara, tar Kawasakis elektroniska motor- och chassihanteringsteknologi steget till nästa nivå och går från inställnings- och reaktionssystem till feedback-system för att leverera ännu högre nivåer av körglädje.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) övervakar motor- och chassiparametrar under hela svängen.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) övervakar motor- och chassiparametrar genom hela svängen, från inbromsning, genom apex, till svängutgång, och justerar bromskraft och motoreffekt för att underlätta en smidig övergång från acceleration till bromsning och tillbaka igen. Systemet hjälper föraren att följa den tänkta linjen genom svängen. KCMF övervakar följande system (där tillämpligt): KTRC (inklusive traction, wheelie och sliding control), KIBS (inklusive pitching control), Kawasaki Engine Brake Control.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
3-läges KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasakis mest avancerade traction control-system, erbjuder ett urval av lägen som passar en mängd olika körsituationer, från sportkörning till touring.
3-läges KTRC kombinerar traction control-teknologin från både 1-läges KTRC, som ger förbättrad stabilitet i hala situationer genom att förhindra hjulspinn, och S-KTRC, som hjälper till att bibehålla optimal dragkraft vid sportkörning genom att förutsäga bakhjulens slir förhållande under acceleration, i ett enda system. Den praktiska handtagsbrytaren gör det möjligt att byta typ av traction control direkt genom att välja ett av de tre lägena, även under körning. Läge 1 och 2 bibehåller optimalt grepp vid kurvtagning, precis som S-KTRC. Designad med sportkörning i åtanke, möjliggör de snabb acceleration ut ur kurvor genom att maximera framdrivningen från bakhjulet. Läge 1 och 2 skiljer sig åt i hur mycket de ingriper. Läge 1, som är inställt för torra, bra greppande vägförhållanden, bibehåller den ideala slir förhållande för att säkerställa optimal dragkraft. Läge 3 fungerar som 1-läges KTRC och minskar effekten för att tillåta att grepp återfås när bakhjulens spin upptäcks. Det är idealiskt vid körning på hala vägar eller vid regn. Genom att göra det enkelt för förare att förändra traction control-karaktären är 3-läges KTRC Kawasakis mest avancerade motorhanteringssystem.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Baserad på racingteknologi fungerar assistans- och slirkopplingen både som en back momentbegränsare och en självservo-mekanism som möjliggör ett lättare kopplingshandtag.
Baserad på feedback från racingaktiviteter använder Assistans- och Slirkopplingen två typer av kamaxlar (en assistanskam och en slirkam) för att antingen driva kopplingshubb och driftplatta ihop eller isär. Vid normal drift fungerar assistanskammen som en självservo-mekanism, som drar kopplingshubben och driftplattan samman för att komprimera kopplingsplattorna. Detta gör att den totala fjäderbelastningen på kopplingen kan minskas, vilket resulterar i en lättare känsla vid kopplingshandtaget när man använder kopplingen. När överdriven motorbromsning uppstår som en följd av snabba nedväxlingar (eller en oavsiktlig nedväxling) träder slirkammen i funktion och tvingar kopplingshubben och driftplattan isär. Detta avlastar trycket på kopplingsplattorna för att minska backmoment och hjälper till att förhindra att bakdäcket hoppar eller slirar. Denna racingfunktion är särskilt användbar vid sport- eller banåkning.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) möjliggör växling utan att använda kopplingen.
Designad för att hjälpa förare att maximera sin acceleration på banan genom att möjliggöra växling utan koppling vid fullgas, upptäcker KQS att växelspaken har aktiverats och skickar ett signal till ECU:n för att stänga av tändningen så att nästa växel kan läggas i utan att använda kopplingen. På modeller som erbjuder växling utan koppling även vid nedväxling, kontrollerar systemet automatiskt motorvarvtalet vid inbromsning så att nästa lägre växel kan väljas utan att använda kopplingen.
Horisontell baklänk bakfjädring placerar sin stötdämpare horisontellt, vilket bidrar avsevärt till effektivt utnyttjande av utrymme och masscentralisering.
Jämfört med Kawasakis traditionella Uni-Trak bakfjädring, som monterar stötdämparen vertikalt, är stötdämparen nästan horisontell med Horisentell baklänk bakfjädring. Kawasakis ursprungliga fjädrings arrangemang placerar stötdämparen mycket nära motorcykelns tyngdpunkt, vilket bidrar avsevärt till masscentralisering. Eftersom det inte finns någon länk eller stötdämpare som sticker ut under svängarmen, frigör detta utrymme för en större avgaskammare (en expansionskammare för avgaser som är placerad precis före ljuddämparen). Med en större kammare kan volymen på ljuddämparen minskas, och tunga avgaskomponenter kan koncentreras närmare motorcykelns mittpunkt, vilket ytterligare bidrar till masscentralisering. Resultatet är avsevärt förbättrad hantering. En annan fördel är att stötdämparen placeras långt bort från avgassystemets värme. Eftersom det blir svårare för värme från avgassystemet att påverka fjädringsolja och gastryck negativt, blir fjädringsprestandan mer stabil. Horisontell baklänk bakfjädring erbjuder många sekundära fördelar som dessa.
Sound tuning enhances the exhilaration a Kawasaki motorcycle offers by complementing the sensations the rider feels with a carefully crafted auditory component.
Kawasaki has long had a reputation for building great-sounding bikes – a characteristic inherent in Kawasaki’s engine architecture – but it is only recently that effort has been put into crafting a specific auditory experience though careful sound tuning of either the intake or exhaust system.
Designed specifically to allow riders to enjoy their motorcycles aurally as well as physically, the carefully crafted auditory notes can be the key components of the street riding exhilaration offered by models that have benefitted from sound tuning. Sound tuning can include conducting sound research, designing intake and exhaust system components based on acoustic test carried out in a sound room, and careful consideration of every detail of a system’s components to ensure a balance of performance and the desired sound.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
I kombination med Kawasakis egna dynamiska modelleringsprogram möjliggör input från IMU (Inertialmätningsenhet) en ännu mer precis medvetenhet om chassiets orientering, vilket är nyckeln till att ta Kawasakis elektronik till nästa nivå.
IMU betyder Förbättrad medvetenhet om chassiets orientering. Styrkan i Kawasakis banbrytande elektronik har alltid varit den mycket sofistikerade programmeringen som, med minimal hårdvara, ger ECU:n en exakt realtidsbild av vad chassiet gör. Kawasakis egna dynamiska modelleringsprogram gör skicklig användning av den magiska formeln för däckmodeller, eftersom det undersöker förändringar i flera parametrar, vilket gör att det kan ta hänsyn till förändrade väg- och däckförhållanden. Tillägget av en IMU (Inertialmätningsenhet) gör det möjligt att övervaka inerta krafter längs 6 DOF (grader av frihet). Acceleration längs de longitudinella, tvärgående och vertikala axlarna, samt rullhastighet och pitchhastighet mäts. Yaw-hastigheten beräknas av ECU:n. Denna extra feedback bidrar till en ännu tydligare realtidsbild av chassiets orientering, vilket möjliggör ännu mer exakt hantering för kontroll vid gränsen. Med tillägget av IMU och den senaste utvecklingen av Kawasakis avancerade modelleringsprogramvara, tar Kawasakis elektroniska motor- och chassihanteringsteknologi steget till nästa nivå och går från inställnings- och reaktionssystem till feedback-system för att leverera ännu högre nivåer av körglädje.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) övervakar motor- och chassiparametrar under hela svängen.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) övervakar motor- och chassiparametrar genom hela svängen, från inbromsning, genom apex, till svängutgång, och justerar bromskraft och motoreffekt för att underlätta en smidig övergång från acceleration till bromsning och tillbaka igen. Systemet hjälper föraren att följa den tänkta linjen genom svängen. KCMF övervakar följande system (där tillämpligt): KTRC (inklusive traction, wheelie och sliding control), KIBS (inklusive pitching control), Kawasaki Engine Brake Control.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla ett konstant fordons hastighet. Detta förarstödsystem hjälper till att minska förartrötthet vid långa resor och bidrar till ökad komfort under långfärder.
Elektronisk farthållare gör det möjligt att hålla en önskad hastighet (motorvarvtal) med ett enkelt knapptryck. När systemet har aktiverats behöver föraren inte kontinuerligt hålla på gasen. Detta minskar belastningen på höger hand vid långresor, vilket möjliggör avslappnad körning och bidrar till en hög nivå av körkomfort.
Val av effektläge gör det möjligt att ändra motorns effekt för att passa körsituationen.
Modeller utrustade med flera effektlägen ger föraren ett enkelt val av motorns kraftleverans för att passa körförhållanden eller preferenser. Förutom Full Power-läget finns ett (Low) eller två (Middle, Low) alternativlägen där den maximala effekten är begränsad och gasresponsen är mjukare.
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
3-läges KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasakis mest avancerade traction control-system, erbjuder ett urval av lägen som passar en mängd olika körsituationer, från sportkörning till touring.
3-läges KTRC kombinerar traction control-teknologin från både 1-läges KTRC, som ger förbättrad stabilitet i hala situationer genom att förhindra hjulspinn, och S-KTRC, som hjälper till att bibehålla optimal dragkraft vid sportkörning genom att förutsäga bakhjulens slir förhållande under acceleration, i ett enda system. Den praktiska handtagsbrytaren gör det möjligt att byta typ av traction control direkt genom att välja ett av de tre lägena, även under körning. Läge 1 och 2 bibehåller optimalt grepp vid kurvtagning, precis som S-KTRC. Designad med sportkörning i åtanke, möjliggör de snabb acceleration ut ur kurvor genom att maximera framdrivningen från bakhjulet. Läge 1 och 2 skiljer sig åt i hur mycket de ingriper. Läge 1, som är inställt för torra, bra greppande vägförhållanden, bibehåller den ideala slir förhållande för att säkerställa optimal dragkraft. Läge 3 fungerar som 1-läges KTRC och minskar effekten för att tillåta att grepp återfås när bakhjulens spin upptäcks. Det är idealiskt vid körning på hala vägar eller vid regn. Genom att göra det enkelt för förare att förändra traction control-karaktären är 3-läges KTRC Kawasakis mest avancerade motorhanteringssystem.
Elektroniskt styrda gasspjäll gör det möjligt för ECU:n att leverera den optimala mängden bränsle och luft till motorn.
Kawasakis helt elektroniska gasregleringssystem gör det möjligt för ECU:n att kontrollera volymen av både bränsle (via bränsleinsprutare) och luft (via gasspjäll) som levereras till motorn. Den optimala bränsleinsprutningen och gasspjällens position resulterar i en jämn och naturlig motorrespons samt den ideala motoreffekten. Systemet bidrar också avsevärt till minskade utsläpp. Elektroniska gasspjäll möjliggör även mer exakt kontroll av elektroniska motorhanteringssystem som S-KTRC och KTRC, samt gör det möjligt att implementera elektroniska system som KLCM, Kawasaki Engine Brake Control och Elektronisk farthållare.
Baserad på racingteknologi fungerar assistans- och slirkopplingen både som en back momentbegränsare och en självservo-mekanism som möjliggör ett lättare kopplingshandtag.
Baserad på feedback från racingaktiviteter använder Assistans- och Slirkopplingen två typer av kamaxlar (en assistanskam och en slirkam) för att antingen driva kopplingshubb och driftplatta ihop eller isär. Vid normal drift fungerar assistanskammen som en självservo-mekanism, som drar kopplingshubben och driftplattan samman för att komprimera kopplingsplattorna. Detta gör att den totala fjäderbelastningen på kopplingen kan minskas, vilket resulterar i en lättare känsla vid kopplingshandtaget när man använder kopplingen. När överdriven motorbromsning uppstår som en följd av snabba nedväxlingar (eller en oavsiktlig nedväxling) träder slirkammen i funktion och tvingar kopplingshubben och driftplattan isär. Detta avlastar trycket på kopplingsplattorna för att minska backmoment och hjälper till att förhindra att bakdäcket hoppar eller slirar. Denna racingfunktion är särskilt användbar vid sport- eller banåkning.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) möjliggör växling utan att använda kopplingen.
Designad för att hjälpa förare att maximera sin acceleration på banan genom att möjliggöra växling utan koppling vid fullgas, upptäcker KQS att växelspaken har aktiverats och skickar ett signal till ECU:n för att stänga av tändningen så att nästa växel kan läggas i utan att använda kopplingen. På modeller som erbjuder växling utan koppling även vid nedväxling, kontrollerar systemet automatiskt motorvarvtalet vid inbromsning så att nästa lägre växel kan väljas utan att använda kopplingen.
Horisontell baklänk bakfjädring placerar sin stötdämpare horisontellt, vilket bidrar avsevärt till effektivt utnyttjande av utrymme och masscentralisering.
Jämfört med Kawasakis traditionella Uni-Trak bakfjädring, som monterar stötdämparen vertikalt, är stötdämparen nästan horisontell med Horisentell baklänk bakfjädring. Kawasakis ursprungliga fjädrings arrangemang placerar stötdämparen mycket nära motorcykelns tyngdpunkt, vilket bidrar avsevärt till masscentralisering. Eftersom det inte finns någon länk eller stötdämpare som sticker ut under svängarmen, frigör detta utrymme för en större avgaskammare (en expansionskammare för avgaser som är placerad precis före ljuddämparen). Med en större kammare kan volymen på ljuddämparen minskas, och tunga avgaskomponenter kan koncentreras närmare motorcykelns mittpunkt, vilket ytterligare bidrar till masscentralisering. Resultatet är avsevärt förbättrad hantering. En annan fördel är att stötdämparen placeras långt bort från avgassystemets värme. Eftersom det blir svårare för värme från avgassystemet att påverka fjädringsolja och gastryck negativt, blir fjädringsprestandan mer stabil. Horisontell baklänk bakfjädring erbjuder många sekundära fördelar som dessa.
Sound tuning enhances the exhilaration a Kawasaki motorcycle offers by complementing the sensations the rider feels with a carefully crafted auditory component.
Kawasaki has long had a reputation for building great-sounding bikes – a characteristic inherent in Kawasaki’s engine architecture – but it is only recently that effort has been put into crafting a specific auditory experience though careful sound tuning of either the intake or exhaust system.
Designed specifically to allow riders to enjoy their motorcycles aurally as well as physically, the carefully crafted auditory notes can be the key components of the street riding exhilaration offered by models that have benefitted from sound tuning. Sound tuning can include conducting sound research, designing intake and exhaust system components based on acoustic test carried out in a sound room, and careful consideration of every detail of a system’s components to ensure a balance of performance and the desired sound.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Motortyp | Vätskekyld, 4-takts, rak fyra |
---|---|
Kompressionsförhållande | 11.8:1 |
Ventilsystem | DOHC, 16 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 73.4 x 56.0 mm |
Motorvolym | 948 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 36 mm x 4 |
Smörjning | Tvångssmörjning, våtoljesump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Digital |
Maximal effekt | 91.0 kW {124 PS} / 9,500 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 97.4 N•m {9.9 kgf•m} / 7,700 varv/min |
CO2-utsläpp | 117 g/km |
Bränsleförbrukning | 4.8 l/100km |
CO2-utsläpp 85 kW kit | 117.0 g/km |
Bränsleförbrukning 85kW kit | 4.8 l/100km |
Växellåda | 6-växlad, returväxel |
Koppling | Våt, flerskivig koppling |
Primär reduktionskvot | 1.627 (83/51) |
Växelförhållanden 1:a | 2.600 (39/15) |
Växelförhållanden 2:a | 1.950 (39/20) |
Växelförhållanden 3:e | 1.600 (24/15) |
Växelförhållanden 4:e | 1.389 (25/18) |
Växelförhållanden 5:e | 1.217 (28/23) |
Växelförhållanden 6:e | 1.069 (31/29) |
Slutväxel | Förseglad kedja |
Slutlig utväxlingsförhållande | 2.933 (44/15) |
Ramtyp | Fackverk, höghållfast stål |
---|---|
Spår | 110 mm |
Fjädringsväg fram | 120 mm |
Fjädringsväg bak | 140 mm |
Framdäck | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Bakdäck | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
Längd x Bredd x Höjd | 2,065 x 830 x 1,075 mm |
Styrvinkel V H | 33° / 33° |
Hjulbas | 1,450 mm |
Markfrigång | 145 mm |
Bränslekapacitet | 17.0 liter |
Sadelhöjd | 830 mm |
Tjänstevikt* | 213 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 193 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Typ av frambroms | Dubbla halvflytande skivor |
---|---|
Frambromsens diameter | Ø 300 mm |
Typ av frambromsok | Radialmontering, motsatt 4-kolvs |
Typ av bakre broms | Enkel skiva |
Diameter på bakre broms | Ø 250 mm |
Typ av bakre bromsok | Enkel kolv |
Typ av framfjädring | USD-gaffel med returdämpning och justerbar fjäderförspänning |
Framfjädringens diameter | Ø 41 mm |
Typ av bakre fjädring | Horisontell Back-link, gasfylld stötdämpare, returdämpning och justerbar fjäderförspänning |
Inpage Navigation Section: Tillbehör
Designsadel med svarta sidor och grå ovansida, med vita sömmar.
Denna sadel finns som tillbehör för Z900 & Z900 (70kW) 2025 års modell och har samma höjd som standardsadeln.
(Denna sadel är standardmonterad på Z900 SE 2025 års modell)
ERGO-FIT™ låg förarsadel som är 20 mm lägre än originalet och smalare framtill, vilket gör det lättare att nå marken. Ger enklare markkontakt och ökad trygghet vid stopp. (Total sadelhöjd med denna sadel är 810 mm)
LÄS MERERGO-FIT™ tvåfärgad förarsadel med svarta sidor, grå ovansida och vita sömmar. 20 mm lägre och smalare framtill än originalsadeln, vilket gör det lättare att nå marken. (Total sadelhöjd med denna sadel är 810 mm)
LÄS MERMedium instrumentskydd för förbättrad komfort och skydd av instrumentpanelen.
Utformad för att passa och komplettera Z900-motorcykeln, förbättrar denna sadel komforten för passageraren under körning.
Vattentåligt integrerat USB-C-uttag. Vibrationsdämpat och försett med skyddslock. Maximal total uteffekt är 3A.
LÄS MEROavsett om du vill parkera din motorcykel i en depån eller i garaget – låt din värdefulla maskin vila med stil på denna Kawasaki garagematta. Mattan uppfyller FIM:s nya miljökrav och erbjuder hög absorptionsförmåga samt dammkontroll.
Starkt och slitstarkt flerskiktsmaterial med tejpade sömmar. Värmetåligt bikakemönster upp till 120 °C. Diskret märkning.
100 % polyester. Levereras med mångsidig förvaringsryggsäck.
Stort instrumentskydd som förbättrar luftflödet från den främre kåpan samtidigt som den behåller ett aggressivt utseende.
Halvstyv nylon-tankväska, speciellt utformad för bränsletankens form.
Svart/grå tankväska med reflekterande passpoaler och Kawasaki-logotyp..
Ficka med genomskinligt plastfönster på ovansidan av tankväskan med hål för hörlurar.
Inuti har den skiljeväggar för att förhindra att varor rör sig.
Inkluderar axelrem och regnskydd med genomskinligt fönster.
L350 mm, B223 mm, H150 mm
Max lastvikt: 2 kg
Kapacitet: cirka 4 liter
Ett matchande fäste krävs för montering.
Hjälp till att skydda dina motorhus från vältningsskador. Tre individuella skydd har ett högstyrkande självhäftande baksida för enklare installation på koppling, generator och pulsar höljena. Snygg och snygg design för en integrerad passform. Tillverkad av svart ABS-plast med hög densitet. Märkt med Kawasaki-logotypen.
Hjälp till att skydda din motorcykel från skador vid vältningsskador
Tillverkad av slitstark ABS-nylon, den funktionella men ändå snygga och kompakta designen av denna framaxelskydd ger en extra nivå av skydd för motorcykeln och hjälper till att skydda gafflarna från potentiella skador orsakade av att välta.
Halvstyv nylon-tankväska, speciellt utformad för bränsletankens form.
Svart/grå tankväska med reflekterande passpoaler och Kawasaki-logotyp..
Ficka med genomskinligt plastfönster på ovansidan av tankväskan med hål för hörlurar.
Inuti har den skiljeväggar för att förhindra att varor rör sig.
Inkluderar axelrem och regnskydd med genomskinligt fönster.
L350 mm, B223 mm, H150 mm
Max lastvikt: 2 kg
Kapacitet: cirka 4 liter
Ett matchande fäste krävs för montering.