Inpage Navigation Section: Överblick
Den nya Versys 650, skapad för att erövra staden eller lämna den långt bakom dig. Designad för att erövra den urbana djungeln, kommer dess ultimata potential till liv i Tourer+-versionen som transporterar dig, din passagerare och bagage till nästa stora äventyr. Nya dedikerade funktioner som en justerbar vindruta, färg TFT-mätare med Bluetooth-anslutning, LED-belysning och KTRC traction control säkerställer att du njuter av varje åktur. Kort kontorsresa eller weekendresa, låt Versys 650 vara din ultimata reseguide.
Färger
Show all
Show less
Version tillbehör
Show all
Show less
Version tillbehör
Show all
Show less
Version tillbehör
Show all
Show less
Version tillbehör
124000,00SEK
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Kawasakis avancerade Traction Control ger både fördelar vid sportig körning och trygghet att köra på underlag som kan vara hala. Tre valbara lägen erbjuder olika nivåer för att passa körsituationen och förarens önskemål.
Kawasakis avancerade Traction Control ger både fördelar vid sportig körning och trygghet att köra på underlag som kan vara hala. Tre valbara lägen erbjuder olika nivåer för att passa körsituationen och förarens önskemål.
Tillsammans med den omgjorda toppkåpan erbjuder den nya vindruta ett ökat vindskydd, vilket bidrar till ökad förarkomfort och bidrar till Versys 650:s potential som en kapabel partner för långtouring touring. Dess fyra lägen kan enkelt justeras från sadeln.
Tillsammans med den omgjorda toppkåpan erbjuder den nya vindruta ett ökat vindskydd, vilket bidrar till ökad förarkomfort och bidrar till Versys 650:s potential som en kapabel partner för långtouring touring. Dess fyra lägen kan enkelt justeras från sadeln.
Nya LED-strålkastare kompletterar LED-baklykta och lägger till symmetri till Versys 650:s "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till cykelns snygga utseende.
Nya LED-strålkastare kompletterar LED-baklykta och lägger till symmetri till Versys 650:s "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till cykelns snygga utseende.
Kombinationen av lång fjädringväg och sportiga 17” hjul möjliggör rolig, sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Kombinationen av lång fjädringväg och sportiga 17” hjul möjliggör rolig, sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Optimerad för glädjande respons i vardagliga körsituationer, den spännande 649 cm³ Parallel Twin-motorn erbjuder mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låg-mellanområdet och gynnsam bränsleekonomi.
Optimerad för glädjande respons i vardagliga körsituationer, den spännande 649 cm³ Parallel Twin-motorn erbjuder mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låg-mellanområdet och gynnsam bränsleekonomi.
Omdesignad toppkåpa inspirerad av Versys 1000 och med en ny vindruta för Versys 650 ligger i linje med den senaste Versys-familjens stil.
Omdesignad toppkåpa inspirerad av Versys 1000 och med en ny vindruta för Versys 650 ligger i linje med den senaste Versys-familjens stil.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarmiljön ett högteknologiskt, högklassigt utseende. Den nya mätaren erbjuder också ytterligare funktioner som inte är tillgängliga på den tidigare modellen, inklusive smartphone-anslutning.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarmiljön ett högteknologiskt, högklassigt utseende. Den nya mätaren erbjuder också ytterligare funktioner som inte är tillgängliga på den tidigare modellen, inklusive smartphone-anslutning.
Smal, upprätt körposition och brett styre ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll.
Smal, upprätt körposition och brett styre ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll.
Som komplement till tillbehörets eluttag, har ett nytt tillbehör USB-uttag med hög vattentålighet. Båda strömkällorna kan byggas in i den inre kåpa, där de skulle vara idealiskt placerade för laddning av tillbehör eller personliga föremål.
Som komplement till tillbehörets eluttag, har ett nytt tillbehör USB-uttag med hög vattentålighet. Båda strömkällorna kan byggas in i den inre kåpa, där de skulle vara idealiskt placerade för laddning av tillbehör eller personliga föremål.
Rymligt och avtagbart 47L toppbox som rymmer två integralhjälmar. Toppbox och väskor kan användas samtidigt för maximal lastkapacitet. Detta system har One-Key System, så att du bekvämt kan öppna det med hjälp av din tändningsnyckel. Inkluderar vattentät innerväska och ett bekvämt passagerarryggstöd
Rymligt och avtagbart 47L toppbox som rymmer två integralhjälmar. Toppbox och väskor kan användas samtidigt för maximal lastkapacitet. Detta system har One-Key System, så att du bekvämt kan öppna det med hjälp av din tändningsnyckel. Inkluderar vattentät innerväska och ett bekvämt passagerarryggstöd
Quick-Release 56 liters (2x 28 L) väsksystem passar till och med de flesta integralhjälmar. Väskorna fästs på passagerarhandtagen och ger ett rent utseende när de tas bort. Väskorna är färgmatchade till cykelns lackoch har Kawasaki-logotypen tryck på sidorna, vilket ger ett kvalitetsintryck. Ett nyckelsystem innebär att väskorna bekvämt låses upp och tas bort med flip-nyckeln inuti KIPASS fob.
Quick-Release 56 liters (2x 28 L) väsksystem passar till och med de flesta integralhjälmar. Väskorna fästs på passagerarhandtagen och ger ett rent utseende när de tas bort. Väskorna är färgmatchade till cykelns lackoch har Kawasaki-logotypen tryck på sidorna, vilket ger ett kvalitetsintryck. Ett nyckelsystem innebär att väskorna bekvämt låses upp och tas bort med flip-nyckeln inuti KIPASS fob.
Dessa Kawasaki-märkta innerväskor i nylon med dragkedja gör att du kan förvara din utrustning på ett säkert sätt i och utanför väskorna. Varje väska har en kapacitet på 27 liter, en stängbar nätavskiljare, bärhandtag och en bärrem.
Dessa Kawasaki-märkta innerväskor i nylon med dragkedja gör att du kan förvara din utrustning på ett säkert sätt i och utanför väskorna. Varje väska har en kapacitet på 27 liter, en stängbar nätavskiljare, bärhandtag och en bärrem.
Tankskydd av gel i svart och krom med Kawasaki-logotyp.
Kraftiga handskydd för att öka skydd och komfort.
Kraftfulla äkta LED-dimljus för att lysa upp din väg i dimmiga förhållanden. Homologerad och helt väglaglig.
Kraftfulla äkta LED-dimljus för att lysa upp din väg i dimmiga förhållanden. Homologerad och helt väglaglig.
Reptålig klar vindruta, designad för att ge extra komfort för föraren. Kawasaki-märkt produkt, producerad och utvecklad av Kawasaki och uppfyller alla krav.
Reptålig klar vindruta, designad för att ge extra komfort för föraren. Kawasaki-märkt produkt, producerad och utvecklad av Kawasaki och uppfyller alla krav.
Enkelt att installera. Passar de flesta navigationssystem
Kawasakis avancerade Traction Control ger både fördelar vid sportig körning och trygghet att köra på underlag som kan vara hala. Tre valbara lägen erbjuder olika nivåer för att passa körsituationen och förarens önskemål.
Kawasakis avancerade Traction Control ger både fördelar vid sportig körning och trygghet att köra på underlag som kan vara hala. Tre valbara lägen erbjuder olika nivåer för att passa körsituationen och förarens önskemål.
Tillsammans med den omgjorda toppkåpan erbjuder den nya vindruta ett ökat vindskydd, vilket bidrar till ökad förarkomfort och bidrar till Versys 650:s potential som en kapabel partner för långtouring touring. Dess fyra lägen kan enkelt justeras från sadeln.
Tillsammans med den omgjorda toppkåpan erbjuder den nya vindruta ett ökat vindskydd, vilket bidrar till ökad förarkomfort och bidrar till Versys 650:s potential som en kapabel partner för långtouring touring. Dess fyra lägen kan enkelt justeras från sadeln.
Nya LED-strålkastare kompletterar LED-baklykta och lägger till symmetri till Versys 650:s "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till cykelns snygga utseende.
Nya LED-strålkastare kompletterar LED-baklykta och lägger till symmetri till Versys 650:s "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till cykelns snygga utseende.
Kombinationen av lång fjädringväg och sportiga 17” hjul möjliggör rolig, sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Kombinationen av lång fjädringväg och sportiga 17” hjul möjliggör rolig, sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Optimerad för glädjande respons i vardagliga körsituationer, den spännande 649 cm³ Parallel Twin-motorn erbjuder mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låg-mellanområdet och gynnsam bränsleekonomi.
Optimerad för glädjande respons i vardagliga körsituationer, den spännande 649 cm³ Parallel Twin-motorn erbjuder mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låg-mellanområdet och gynnsam bränsleekonomi.
Omdesignad toppkåpa inspirerad av Versys 1000 och med en ny vindruta för Versys 650 ligger i linje med den senaste Versys-familjens stil.
Omdesignad toppkåpa inspirerad av Versys 1000 och med en ny vindruta för Versys 650 ligger i linje med den senaste Versys-familjens stil.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarmiljön ett högteknologiskt, högklassigt utseende. Den nya mätaren erbjuder också ytterligare funktioner som inte är tillgängliga på den tidigare modellen, inklusive smartphone-anslutning.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarmiljön ett högteknologiskt, högklassigt utseende. Den nya mätaren erbjuder också ytterligare funktioner som inte är tillgängliga på den tidigare modellen, inklusive smartphone-anslutning.
Smal, upprätt körposition och brett styre ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll.
Smal, upprätt körposition och brett styre ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll.
Som komplement till tillbehörets eluttag, har ett nytt tillbehör USB-uttag med hög vattentålighet. Båda strömkällorna kan byggas in i den inre kåpa, där de skulle vara idealiskt placerade för laddning av tillbehör eller personliga föremål.
Som komplement till tillbehörets eluttag, har ett nytt tillbehör USB-uttag med hög vattentålighet. Båda strömkällorna kan byggas in i den inre kåpa, där de skulle vara idealiskt placerade för laddning av tillbehör eller personliga föremål.
Rymligt och avtagbart 47L toppbox som rymmer två integralhjälmar. Toppbox och väskor kan användas samtidigt för maximal lastkapacitet. Detta system har One-Key System, så att du bekvämt kan öppna det med hjälp av din tändningsnyckel. Inkluderar vattentät innerväska och ett bekvämt passagerarryggstöd
Rymligt och avtagbart 47L toppbox som rymmer två integralhjälmar. Toppbox och väskor kan användas samtidigt för maximal lastkapacitet. Detta system har One-Key System, så att du bekvämt kan öppna det med hjälp av din tändningsnyckel. Inkluderar vattentät innerväska och ett bekvämt passagerarryggstöd
Quick-Release 56 liters (2x 28 L) väsksystem passar till och med de flesta integralhjälmar. Väskorna fästs på passagerarhandtagen och ger ett rent utseende när de tas bort. Väskorna är färgmatchade till cykelns lackoch har Kawasaki-logotypen tryck på sidorna, vilket ger ett kvalitetsintryck. Ett nyckelsystem innebär att väskorna bekvämt låses upp och tas bort med flip-nyckeln inuti KIPASS fob.
Quick-Release 56 liters (2x 28 L) väsksystem passar till och med de flesta integralhjälmar. Väskorna fästs på passagerarhandtagen och ger ett rent utseende när de tas bort. Väskorna är färgmatchade till cykelns lackoch har Kawasaki-logotypen tryck på sidorna, vilket ger ett kvalitetsintryck. Ett nyckelsystem innebär att väskorna bekvämt låses upp och tas bort med flip-nyckeln inuti KIPASS fob.
Dessa Kawasaki-märkta innerväskor i nylon med dragkedja gör att du kan förvara din utrustning på ett säkert sätt i och utanför väskorna. Varje väska har en kapacitet på 27 liter, en stängbar nätavskiljare, bärhandtag och en bärrem.
Dessa Kawasaki-märkta innerväskor i nylon med dragkedja gör att du kan förvara din utrustning på ett säkert sätt i och utanför väskorna. Varje väska har en kapacitet på 27 liter, en stängbar nätavskiljare, bärhandtag och en bärrem.
Tankskydd av gel i svart och krom med Kawasaki-logotyp.
Kraftiga handskydd för att öka skydd och komfort.
Kraftfulla äkta LED-dimljus för att lysa upp din väg i dimmiga förhållanden. Homologerad och helt väglaglig.
Kraftfulla äkta LED-dimljus för att lysa upp din väg i dimmiga förhållanden. Homologerad och helt väglaglig.
Reptålig klar vindruta, designad för att ge extra komfort för föraren. Kawasaki-märkt produkt, producerad och utvecklad av Kawasaki och uppfyller alla krav.
Reptålig klar vindruta, designad för att ge extra komfort för föraren. Kawasaki-märkt produkt, producerad och utvecklad av Kawasaki och uppfyller alla krav.
Enkelt att installera. Passar de flesta navigationssystem
Kawasaki's advanced traction control system provides both enhanced sport riding performance and the peace of mind under certain conditions to negotiate low-traction surfaces with confidence. Two modes allow riders to adjust settings to suit the riding situation and rider preference. Riders may also elect to turn the system OFF. For 35 kW kit models, KTRC offers one mode (plus OFF).
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Kawasaki's advanced traction control system provides both enhanced sport riding performance and the peace of mind under certain conditions to negotiate low-traction surfaces with confidence. Two modes allow riders to adjust settings to suit the riding situation and rider preference. Riders may also elect to turn the system OFF. For 35 kW kit models, KTRC offers one mode (plus OFF).
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Motortyp | Vätskekyld, 4-takts, parallelltwin |
---|---|
Kompressionsförhållande | 10.8:1 |
Ventilsystem | DOHC, 8 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 60.0 mm |
Motorvolym | 649 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 38 mm x 2 |
Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Digital |
Maximal effekt | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 varv/min |
CO2-utsläpp | 107 g/km |
Bränsleförbrukning | 4.4 l/100km |
CO2-utsläpp 35 kW kit | 107.0 g/km |
Bränsleförbrukning 35 kW kit | 4.5 l/100km |
Växellåda | 6-växlad, returväxel |
Koppling | Våt, flerskivig koppling |
Primär reduktionskvot | 2.095 (88/42) |
Växelförhållanden 1:a | 2.438 (39/16) |
Växelförhållanden 2:a | 1.714 (36/21) |
Växelförhållanden 3:e | 1.333 (32/24) |
Växelförhållanden 4:e | 1.111 (30/27) |
Växelförhållanden 5:e | 0.966 (28/29) |
Växelförhållanden 6:e | 0.852 (23/27) |
Slutväxel | Förseglad kedja |
Slutlig utväxlingsförhållande | 3.067 (46/15) |
Ramtyp | Rörtyp diamant, höghållfast stål |
---|---|
Spår | 108 mm |
Fjädringsväg fram | 150 mm |
Fjädringsväg bak | 145 mm |
Framdäck | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Bakdäck | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Längd x Bredd x Höjd | 2,165 x 840 x 1,360 mm (1,420 mm high position screen) - SE |
Styrvinkel V H | 35° / 35° |
Hjulbas | 1,415 mm |
Markfrigång | 170 mm |
Bränslekapacitet | 21.0 liter |
Sadelhöjd | 845 mm |
Tjänstevikt* | 219 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 200 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Typ av frambroms | Dubbla halvflytande petalformade skivor |
---|---|
Frambromsens diameter | Ø 300 mm |
Typ av frambromsok | Dubbla Kolvar |
Typ av bakre broms | Enkel petalformad skiva |
Diameter på bakre broms | Ø 250 mm |
Typ av bakre bromsok | Enkel kolv |
Typ av framfjädring | USD-gaffel med justerbar returdämpning (höger sida) och justerbar fjäderförspänning (vänster sida) |
Framfjädringens diameter | Ø 41 mm |
Typ av bakre fjädring | Liggande offset enkelstötdämpare med fjärrstyrd fjäderförspänning |
Inpage Navigation Section: Tillbehör