Inpage Navigation Section: Överblick
Vulcan S, inte din genomsnittliga glidare. Med sin Parallel Twin-motor, unika ram- och fjädringslayout och designad för självständigt sinnade ryttare kräver Vulcan S inte att föraren anpassar sig till någon "flockmentalitet", föråldrat mode eller livsstil. Tillgänglig i ordets alla betydelser, den tillmötesgående nya Vulcan S uppmuntrar dig att gå din väg!
Färger
Show all
Show less
Version tillbehör
Show all
Show less
Version tillbehör
Show all
Show less
86500,00SEK
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Flerlägesgrepp tillåter förare att justera positionen för att passa handstorlek och preferenser.
Flerlägesgrepp tillåter förare att justera positionen för att passa handstorlek och preferenser.
Den kompakta motorn och smala ramen resulterar i en design som är smal vid knän och fötter. Framåtplacerade fotpinnar är idealiska för avslappnad körning i cruiserstil.
Den kompakta motorn och smala ramen resulterar i en design som är smal vid knän och fötter. Framåtplacerade fotpinnar är idealiska för avslappnad körning i cruiserstil.
Flytande stil med lång och låg hållning och moderna element som den ursprungliga strålkastaren och gjutna hjul med fem ekrar design ger Vulcan S ett mycket otraditionellt cruiser-utseende.
Flytande stil med lång och låg hållning och moderna element som den ursprungliga strålkastaren och gjutna hjul med fem ekrar design ger Vulcan S ett mycket otraditionellt cruiser-utseende.
3-lägen för fotpinnarna gör det möjligt för förare att justera fotpositionen för att passa storlek och önskemål. Tre lägen tillgängliga: STD, 25 mm framåt, 25 mm bakåt.
3-lägen för fotpinnarna gör det möjligt för förare att justera fotpositionen för att passa storlek och önskemål. Tre lägen tillgängliga: STD, 25 mm framåt, 25 mm bakåt.
Med sin 14 liters bränsletank och Parallel Twin-motorns goda bränsleekonomi innebär det lång räckvidd som Vulcan S. Längre mellan tankarna – bekvämt i stan eller ute på en dagstur.
Med sin 14 liters bränsletank och Parallel Twin-motorns goda bränsleekonomi innebär det lång räckvidd som Vulcan S. Längre mellan tankarna – bekvämt i stan eller ute på en dagstur.
Vätskekyld, DOHC, 8-ventil 649 cm³ Parallel Twin med bränsleinsprutning levererar jämn prestanda, särskilt i låga och mellanvarvtalsområden. Motorn har trimmats för förarvänliga köregenskaper som kommer att inspirera nya förare. Vulcan S erbjuder mjuk start från stillastående, mjuk acceleration och ett tillfredsställande drag vid acceleration. Den starka accelerationen underlättar vid påfart på motorvägar och omkörningar.
Vätskekyld, DOHC, 8-ventil 649 cm³ Parallel Twin med bränsleinsprutning levererar jämn prestanda, särskilt i låga och mellanvarvtalsområden. Motorn har trimmats för förarvänliga köregenskaper som kommer att inspirera nya förare. Vulcan S erbjuder mjuk start från stillastående, mjuk acceleration och ett tillfredsställande drag vid acceleration. Den starka accelerationen underlättar vid påfart på motorvägar och omkörningar.
Ljuddämpare placerad under motorn bidrar till en låg tyngdpunkt och gör det lättare att nå marken när den står stilla. Ljuddämparens design förmedlar både kraft och stil.
Ljuddämpare placerad under motorn bidrar till en låg tyngdpunkt och gör det lättare att nå marken när den står stilla. Ljuddämparens design förmedlar både kraft och stil.
Låg totalvikt, finjusterat chassi, 18”/17” radialdäck och noggranna fjädringsinställningar resulterar i en cykel med lätt, enkel hantering och enkel manövrerbarhet.
Låg totalvikt, finjusterat chassi, 18”/17” radialdäck och noggranna fjädringsinställningar resulterar i en cykel med lätt, enkel hantering och enkel manövrerbarhet.
Instrumentpanel i originaldesign har en varvräknare i analog stil och en multifunktions-LCD. Bekväma funktioner håller förarna fullt informerade om driftsförhållandena. Inklusive en växelindikator.
Instrumentpanel i originaldesign har en varvräknare i analog stil och en multifunktions-LCD. Bekväma funktioner håller förarna fullt informerade om driftsförhållandena. Inklusive en växelindikator.
Hjulbasen på 1 575 mm valdes för en balans mellan lätt hantering och överlägsen körstabilitet. Samma egenskaper som gör det roligt att åka (lätt hantering och avslappnad, förarvänlig ergonomi), gör även Vulcan S idealisk för oerfarna förare.
Hjulbasen på 1 575 mm valdes för en balans mellan lätt hantering och överlägsen körstabilitet. Samma egenskaper som gör det roligt att åka (lätt hantering och avslappnad, förarvänlig ergonomi), gör även Vulcan S idealisk för oerfarna förare.
Att lätt kunna sätta fötterna på marken när man stannar är en av de viktigaste faktorerna för att känna sig bekväm på en motorcykel. Med 705 mm är Vulcan S:s låga säte mycket tillmötesgående.
Att lätt kunna sätta fötterna på marken när man stannar är en av de viktigaste faktorerna för att känna sig bekväm på en motorcykel. Med 705 mm är Vulcan S:s låga säte mycket tillmötesgående.
Sitsdesign med tjock vaddering ger utmärkt komfort och bra höftstöd.
Utformningen av ramen, den bakre fjädringen och svingarmen skapar en integrerad linje som går från framsidan av cykeln till det bakre delen. En rörram av höghållfast stål ger cykeln ett lätt utseende. 3D-analys användes för att uppnå målen för styvhet och spänningsvärden.
Utformningen av ramen, den bakre fjädringen och svingarmen skapar en integrerad linje som går från framsidan av cykeln till det bakre delen. En rörram av höghållfast stål ger cykeln ett lätt utseende. 3D-analys användes för att uppnå målen för styvhet och spänningsvärden.
Liggande bakre stötdämpare med länkage möjliggör en längre slaglängd för ökad åkkomfort. Det bakre fjädringsarrangemanget bidrar också till cykelns kompakta design, vilket frigör utrymme för en ljuddämpare med stor volym under motorn. Den bakre stötdämparen har justerbar förspänning, med 7 lägen för att passa förarens storlek och vikt.
Liggande bakre stötdämpare med länkage möjliggör en längre slaglängd för ökad åkkomfort. Det bakre fjädringsarrangemanget bidrar också till cykelns kompakta design, vilket frigör utrymme för en ljuddämpare med stor volym under motorn. Den bakre stötdämparen har justerbar förspänning, med 7 lägen för att passa förarens storlek och vikt.
Skivbromsar med stor diameter ger rikligt med bromskraft.
Flerlägesgrepp tillåter förare att justera positionen för att passa handstorlek och preferenser.
Flerlägesgrepp tillåter förare att justera positionen för att passa handstorlek och preferenser.
Den kompakta motorn och smala ramen resulterar i en design som är smal vid knän och fötter. Framåtplacerade fotpinnar är idealiska för avslappnad körning i cruiserstil.
Den kompakta motorn och smala ramen resulterar i en design som är smal vid knän och fötter. Framåtplacerade fotpinnar är idealiska för avslappnad körning i cruiserstil.
Flytande stil med lång och låg hållning och moderna element som den ursprungliga strålkastaren och gjutna hjul med fem ekrar design ger Vulcan S ett mycket otraditionellt cruiser-utseende.
Flytande stil med lång och låg hållning och moderna element som den ursprungliga strålkastaren och gjutna hjul med fem ekrar design ger Vulcan S ett mycket otraditionellt cruiser-utseende.
3-lägen för fotpinnarna gör det möjligt för förare att justera fotpositionen för att passa storlek och önskemål. Tre lägen tillgängliga: STD, 25 mm framåt, 25 mm bakåt.
3-lägen för fotpinnarna gör det möjligt för förare att justera fotpositionen för att passa storlek och önskemål. Tre lägen tillgängliga: STD, 25 mm framåt, 25 mm bakåt.
Med sin 14 liters bränsletank och Parallel Twin-motorns goda bränsleekonomi innebär det lång räckvidd som Vulcan S. Längre mellan tankarna – bekvämt i stan eller ute på en dagstur.
Med sin 14 liters bränsletank och Parallel Twin-motorns goda bränsleekonomi innebär det lång räckvidd som Vulcan S. Längre mellan tankarna – bekvämt i stan eller ute på en dagstur.
Vätskekyld, DOHC, 8-ventil 649 cm³ Parallel Twin med bränsleinsprutning levererar jämn prestanda, särskilt i låga och mellanvarvtalsområden. Motorn har trimmats för förarvänliga köregenskaper som kommer att inspirera nya förare. Vulcan S erbjuder mjuk start från stillastående, mjuk acceleration och ett tillfredsställande drag vid acceleration. Den starka accelerationen underlättar vid påfart på motorvägar och omkörningar.
Vätskekyld, DOHC, 8-ventil 649 cm³ Parallel Twin med bränsleinsprutning levererar jämn prestanda, särskilt i låga och mellanvarvtalsområden. Motorn har trimmats för förarvänliga köregenskaper som kommer att inspirera nya förare. Vulcan S erbjuder mjuk start från stillastående, mjuk acceleration och ett tillfredsställande drag vid acceleration. Den starka accelerationen underlättar vid påfart på motorvägar och omkörningar.
Ljuddämpare placerad under motorn bidrar till en låg tyngdpunkt och gör det lättare att nå marken när den står stilla. Ljuddämparens design förmedlar både kraft och stil.
Ljuddämpare placerad under motorn bidrar till en låg tyngdpunkt och gör det lättare att nå marken när den står stilla. Ljuddämparens design förmedlar både kraft och stil.
Låg totalvikt, finjusterat chassi, 18”/17” radialdäck och noggranna fjädringsinställningar resulterar i en cykel med lätt, enkel hantering och enkel manövrerbarhet.
Låg totalvikt, finjusterat chassi, 18”/17” radialdäck och noggranna fjädringsinställningar resulterar i en cykel med lätt, enkel hantering och enkel manövrerbarhet.
Instrumentpanel i originaldesign har en varvräknare i analog stil och en multifunktions-LCD. Bekväma funktioner håller förarna fullt informerade om driftsförhållandena. Inklusive en växelindikator.
Instrumentpanel i originaldesign har en varvräknare i analog stil och en multifunktions-LCD. Bekväma funktioner håller förarna fullt informerade om driftsförhållandena. Inklusive en växelindikator.
Hjulbasen på 1 575 mm valdes för en balans mellan lätt hantering och överlägsen körstabilitet. Samma egenskaper som gör det roligt att åka (lätt hantering och avslappnad, förarvänlig ergonomi), gör även Vulcan S idealisk för oerfarna förare.
Hjulbasen på 1 575 mm valdes för en balans mellan lätt hantering och överlägsen körstabilitet. Samma egenskaper som gör det roligt att åka (lätt hantering och avslappnad, förarvänlig ergonomi), gör även Vulcan S idealisk för oerfarna förare.
Att lätt kunna sätta fötterna på marken när man stannar är en av de viktigaste faktorerna för att känna sig bekväm på en motorcykel. Med 705 mm är Vulcan S:s låga säte mycket tillmötesgående.
Att lätt kunna sätta fötterna på marken när man stannar är en av de viktigaste faktorerna för att känna sig bekväm på en motorcykel. Med 705 mm är Vulcan S:s låga säte mycket tillmötesgående.
Sitsdesign med tjock vaddering ger utmärkt komfort och bra höftstöd.
Utformningen av ramen, den bakre fjädringen och svingarmen skapar en integrerad linje som går från framsidan av cykeln till det bakre delen. En rörram av höghållfast stål ger cykeln ett lätt utseende. 3D-analys användes för att uppnå målen för styvhet och spänningsvärden.
Utformningen av ramen, den bakre fjädringen och svingarmen skapar en integrerad linje som går från framsidan av cykeln till det bakre delen. En rörram av höghållfast stål ger cykeln ett lätt utseende. 3D-analys användes för att uppnå målen för styvhet och spänningsvärden.
Liggande bakre stötdämpare med länkage möjliggör en längre slaglängd för ökad åkkomfort. Det bakre fjädringsarrangemanget bidrar också till cykelns kompakta design, vilket frigör utrymme för en ljuddämpare med stor volym under motorn. Den bakre stötdämparen har justerbar förspänning, med 7 lägen för att passa förarens storlek och vikt.
Liggande bakre stötdämpare med länkage möjliggör en längre slaglängd för ökad åkkomfort. Det bakre fjädringsarrangemanget bidrar också till cykelns kompakta design, vilket frigör utrymme för en ljuddämpare med stor volym under motorn. Den bakre stötdämparen har justerbar förspänning, med 7 lägen för att passa förarens storlek och vikt.
Skivbromsar med stor diameter ger rikligt med bromskraft.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att känna sig som ett med sin motorcykel.
Rätt passform är avgörande för förarens komfort och kontroll. Den ideala passformen varierar dock från förare till förare, beroende på deras fysiska mått och körstil. ERGO-FIT är ett gränssnittssystem som är designat för att göra det möjligt för förare att hitta sin idealiska körposition. Olika delar av chassits gränssnitt (som handtag, fotpinnar och sadel) kan justeras genom en kombination av utbytbara delar och delar med justerbara positioner. Detta gör det möjligt för ett brett spektrum av förare att hitta en körposition som erbjuder både komfort och kontroll. Genom att känna sig som ett med sin motorcykel kommer de att kunna uppleva hur Kawasakis motorcyklar är roliga och belönande att köra. Justerbara delar och deras justeringsomfång varierar beroende på modell.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Motortyp | Vätskekyld, 4-takts, parallelltwin |
---|---|
Kompressionsförhållande | 10.8:1 |
Ventilsystem | DOHC, 8 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 60.0 mm |
Motorvolym | 649 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 38 mm x 2 |
Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Batteri & spole (transistoriserad tändning) |
Maximal effekt | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 varv/min |
CO2-utsläpp | 104 g/km |
Bränsleförbrukning | 4.5 l/100km |
CO2-utsläpp 35 kW kit | 102.0 g/km |
Bränsleförbrukning 35 kW kit | 4.4 l/100km |
Växellåda | 6-växlad, returväxel |
Koppling | Våt, flerskivig koppling |
Primär reduktionskvot | 2.095 (88 / 42) |
Växelförhållanden 1:a | 2.438 (39 / 16) |
Växelförhållanden 2:a | 1.714 (36 / 21) |
Växelförhållanden 3:e | 1.333 (32 / 24) |
Växelförhållanden 4:e | 1.111 (30 / 27) |
Växelförhållanden 5:e | 0.966 (28 / 29) |
Växelförhållanden 6:e | 0.852 (23 / 27) |
Slutlig utväxlingsförhållande | 3.067 (46 / 15) |
Ramtyp | Rörtyp diamant, höghållfast stål |
---|---|
Spår | 120 mm |
Fjädringsväg fram | 130 mm |
Fjädringsväg bak | 80 mm |
Framdäck | 120/70 R18 M/C 59H |
Bakdäck | 160/60 R17 M/C 69H |
Längd x Bredd x Höjd | 2,310 x 880 x 1,100 mm |
Styrvinkel V H | 35° / 35° |
Hjulbas | 1,575 mm |
Markfrigång | 130 mm |
Bränslekapacitet | 14.0 liter |
Sadelhöjd | 705 mm |
Tjänstevikt* | 229 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 215 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Typ av frambroms | Enskild skiva |
---|---|
Frambromsens diameter | Ø 300 mm |
Typ av frambromsok | Dubbla Kolvar |
Typ av bakre broms | Enkel skiva |
Diameter på bakre broms | Ø 250 mm |
Typ av bakre bromsok | Enkel kolv |
Typ av framfjädring | Teleskopgaffel |
Framfjädringens diameter | Ø 41 mm |
Typ av bakre fjädring | Liggande offset enkelstötdämpare, länkad och med 7-vägs justering av fjäderförspänning |
Inpage Navigation Section: Tillbehör
Arrow mattsvart avgassystem för Vulcan S. Komplett system i rostfritt stål med katalysator och slutstycke i kolfiber. Detta system är lättare än originalavgassystemet och ger ett djupt, sportigt ljud. Avgassystemet är godkänt enligt EU:s regler för utsläpp och ljud och har ECE-typgodkännande. (Dubbla lambdasensorer, Euro5+)
LÄS MERHåll dina personliga saker säkra på vägen med sadelväskor som kompletterar din motorcykels utseende. Detta sadelväskeset i svart läder har förstärkningar för att behålla formen under alla körförhållanden. Snabbt release-system inuti väskan gör att väskorna enkelt kan tas bort från stödet utan verktyg. Hållbar, vattentålig marin vinyl med äkta läderdetaljer. En inre ficka håller viktiga papper och dokument åtskilda och skyddade. En magnetisk låsning på locket gör att du lätt kan komma åt dina saker. KQR™ monteringssystemet möjliggör enkel installation av KQR™ sadelväskor när de är installerade. (Max last 2,2 kg per väska, Inre mått: H26 x L33 x D13 cm) Kräver KQR™ fästkit och sadelväskestöd (säljs separat).