Inpage Navigation Section: Överblick
Versys 650, skapad för att erövra din stad eller lämna den långt bakom dig. Designad för att bemästra den urbana djungeln, kommer dess fulla potential till liv i Tourer+ versionen som tar med dig, din passagerare och bagage till nästa stora äventyr. Nya dedikerade funktioner som justerbar vindruta, färg-TFT-display med Bluetooth-anslutning, LED-belysning och KTRC-antispinnsystem säkerställer att du njuter av varje tur. Oavsett om det är en kort kontorsresa eller en helgutflykt, låt Versys 650 bli din ultimata reseguide.
Färger
Show all
Show less
91000,00
Inpage Navigation Section: Galleri
Inpage Navigation Section: Funktioner och specifikationer
Versys 650 erbjuder ett unikt paket med långslagig fjädring och sportiga 17-tums hjul, en smal, upprätt körställning samt en kompakt parallel-twin-motor som är finjusterad för vridmoment i låga till medelhöga varvtal. Den är designad för att maximera förarens körglädje på vägen – särskilt när vägarna blir slingriga. Tillägget av förarstödsteknik som KTRC bidrar till ett högt självförtroende hos föraren i en rad olika gatkörossituationer.
Versys 650 erbjuder ett unikt paket med långslagig fjädring och sportiga 17-tums hjul, en smal, upprätt körställning samt en kompakt parallel-twin-motor som är finjusterad för vridmoment i låga till medelhöga varvtal. Den är designad för att maximera förarens körglädje på vägen – särskilt när vägarna blir slingriga. Tillägget av förarstödsteknik som KTRC bidrar till ett högt självförtroende hos föraren i en rad olika gatkörossituationer.
Som komplement till uppdateringar av övre kåpa och vindruta som ger ökat vindskydd för bättre förarkomfort på längre turer, erbjuder den nya 4,3” fullfärgsskärmen med smartphoneanslutning förarna möjligheten att koppla upp sig mot sin maskin som aldrig förr, vilket bidrar till en rikare motorcykellivsstil.
Som komplement till uppdateringar av övre kåpa och vindruta som ger ökat vindskydd för bättre förarkomfort på längre turer, erbjuder den nya 4,3” fullfärgsskärmen med smartphoneanslutning förarna möjligheten att koppla upp sig mot sin maskin som aldrig förr, vilket bidrar till en rikare motorcykellivsstil.
Precis som Versys 1000 har nya Versys 650 en känslosam design som ska charma föraren. Den betydligt mer flytande designen har en tydlig färglinje som löper från motorcykelns framände till bakänden. En balanserad användning av färg och material framhäver den funktionella skönheten hos motorcykelns olika delar och den skulpterade karossen, formgiven med förarens komfort i fokus.
Precis som Versys 1000 har nya Versys 650 en känslosam design som ska charma föraren. Den betydligt mer flytande designen har en tydlig färglinje som löper från motorcykelns framände till bakänden. En balanserad användning av färg och material framhäver den funktionella skönheten hos motorcykelns olika delar och den skulpterade karossen, formgiven med förarens komfort i fokus.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarplatsen ett högteknologiskt och exklusivt intryck. Den nya mätaren erbjuder också extra funktioner som inte fanns på föregående modell, bland annat smartphone-anslutning.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarplatsen ett högteknologiskt och exklusivt intryck. Den nya mätaren erbjuder också extra funktioner som inte fanns på föregående modell, bland annat smartphone-anslutning.
Den smala, upprätta körställningen och breda styret ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll över motorcykeln.
Den smala, upprätta körställningen och breda styret ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll över motorcykeln.
Optimerad för tillfredsställande respons i vardagliga körsituationer erbjuder den spännande 649 cm³ parallelltwinmotorn en mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låga till medelhöga varvtal och god bränsleeffektivitet.
Optimerad för tillfredsställande respons i vardagliga körsituationer erbjuder den spännande 649 cm³ parallelltwinmotorn en mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låga till medelhöga varvtal och god bränsleeffektivitet.
Tillsammans med den omdesignade övre kåpan erbjuder den nya vindrutan ökat vindskydd, vilket bidrar till större förarkomfort och ökar Versys 650:s potential som en kapabel touringpartner. Vindrutan kan enkelt justeras i fyra olika lägen från förarens sittplats.
Tillsammans med den omdesignade övre kåpan erbjuder den nya vindrutan ökat vindskydd, vilket bidrar till större förarkomfort och ökar Versys 650:s potential som en kapabel touringpartner. Vindrutan kan enkelt justeras i fyra olika lägen från förarens sittplats.
Som komplement till sin LED-baklykta har Versys 650 nya LED-strålkastare som skapar symmetri i motorcykelns "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till motorcykelns snygga utseende.
Som komplement till sin LED-baklykta har Versys 650 nya LED-strålkastare som skapar symmetri i motorcykelns "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till motorcykelns snygga utseende.
Kawasakis avancerade antispinnsystem ger både förbättrad sportig körprestanda och trygghet vid körning på underlag med låg greppförmåga. Två lägen gör det möjligt för föraren att anpassa inställningarna efter körsituationen och personliga preferenser.
Kawasakis avancerade antispinnsystem ger både förbättrad sportig körprestanda och trygghet vid körning på underlag med låg greppförmåga. Två lägen gör det möjligt för föraren att anpassa inställningarna efter körsituationen och personliga preferenser.
Den omdesignade övre kåpan, inspirerad av Versys 1000, och den nya vindrutan ger Versys 650 en design som ligger i linje med den senaste stilen i Versys familjen.
Den omdesignade övre kåpan, inspirerad av Versys 1000, och den nya vindrutan ger Versys 650 en design som ligger i linje med den senaste stilen i Versys familjen.
Kombinationen av långslagsfjädring och sportiga 17-tumsfälgar möjliggör rolig och sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Kombinationen av långslagsfjädring och sportiga 17-tumsfälgar möjliggör rolig och sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Versys 650 erbjuder ett unikt paket med långslagig fjädring och sportiga 17-tums hjul, en smal, upprätt körställning samt en kompakt parallel-twin-motor som är finjusterad för vridmoment i låga till medelhöga varvtal. Den är designad för att maximera förarens körglädje på vägen – särskilt när vägarna blir slingriga. Tillägget av förarstödsteknik som KTRC bidrar till ett högt självförtroende hos föraren i en rad olika gatkörossituationer.
Versys 650 erbjuder ett unikt paket med långslagig fjädring och sportiga 17-tums hjul, en smal, upprätt körställning samt en kompakt parallel-twin-motor som är finjusterad för vridmoment i låga till medelhöga varvtal. Den är designad för att maximera förarens körglädje på vägen – särskilt när vägarna blir slingriga. Tillägget av förarstödsteknik som KTRC bidrar till ett högt självförtroende hos föraren i en rad olika gatkörossituationer.
Som komplement till uppdateringar av övre kåpa och vindruta som ger ökat vindskydd för bättre förarkomfort på längre turer, erbjuder den nya 4,3” fullfärgsskärmen med smartphoneanslutning förarna möjligheten att koppla upp sig mot sin maskin som aldrig förr, vilket bidrar till en rikare motorcykellivsstil.
Som komplement till uppdateringar av övre kåpa och vindruta som ger ökat vindskydd för bättre förarkomfort på längre turer, erbjuder den nya 4,3” fullfärgsskärmen med smartphoneanslutning förarna möjligheten att koppla upp sig mot sin maskin som aldrig förr, vilket bidrar till en rikare motorcykellivsstil.
Precis som Versys 1000 har nya Versys 650 en känslosam design som ska charma föraren. Den betydligt mer flytande designen har en tydlig färglinje som löper från motorcykelns framände till bakänden. En balanserad användning av färg och material framhäver den funktionella skönheten hos motorcykelns olika delar och den skulpterade karossen, formgiven med förarens komfort i fokus.
Precis som Versys 1000 har nya Versys 650 en känslosam design som ska charma föraren. Den betydligt mer flytande designen har en tydlig färglinje som löper från motorcykelns framände till bakänden. En balanserad användning av färg och material framhäver den funktionella skönheten hos motorcykelns olika delar och den skulpterade karossen, formgiven med förarens komfort i fokus.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarplatsen ett högteknologiskt och exklusivt intryck. Den nya mätaren erbjuder också extra funktioner som inte fanns på föregående modell, bland annat smartphone-anslutning.
Den kompakta nya 4,3-tums helt digitala TFT-färginstrumenteringen ger förarplatsen ett högteknologiskt och exklusivt intryck. Den nya mätaren erbjuder också extra funktioner som inte fanns på föregående modell, bland annat smartphone-anslutning.
Den smala, upprätta körställningen och breda styret ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll över motorcykeln.
Den smala, upprätta körställningen och breda styret ger en naturligt avslappnad hållning och hög kontroll över motorcykeln.
Optimerad för tillfredsställande respons i vardagliga körsituationer erbjuder den spännande 649 cm³ parallelltwinmotorn en mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låga till medelhöga varvtal och god bränsleeffektivitet.
Optimerad för tillfredsställande respons i vardagliga körsituationer erbjuder den spännande 649 cm³ parallelltwinmotorn en mjuk, linjär respons, starkt vridmoment i låga till medelhöga varvtal och god bränsleeffektivitet.
Tillsammans med den omdesignade övre kåpan erbjuder den nya vindrutan ökat vindskydd, vilket bidrar till större förarkomfort och ökar Versys 650:s potential som en kapabel touringpartner. Vindrutan kan enkelt justeras i fyra olika lägen från förarens sittplats.
Tillsammans med den omdesignade övre kåpan erbjuder den nya vindrutan ökat vindskydd, vilket bidrar till större förarkomfort och ökar Versys 650:s potential som en kapabel touringpartner. Vindrutan kan enkelt justeras i fyra olika lägen från förarens sittplats.
Som komplement till sin LED-baklykta har Versys 650 nya LED-strålkastare som skapar symmetri i motorcykelns "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till motorcykelns snygga utseende.
Som komplement till sin LED-baklykta har Versys 650 nya LED-strålkastare som skapar symmetri i motorcykelns "ansikte". LED-blinkers ger en modern touch och bidrar till motorcykelns snygga utseende.
Kawasakis avancerade antispinnsystem ger både förbättrad sportig körprestanda och trygghet vid körning på underlag med låg greppförmåga. Två lägen gör det möjligt för föraren att anpassa inställningarna efter körsituationen och personliga preferenser.
Kawasakis avancerade antispinnsystem ger både förbättrad sportig körprestanda och trygghet vid körning på underlag med låg greppförmåga. Två lägen gör det möjligt för föraren att anpassa inställningarna efter körsituationen och personliga preferenser.
Den omdesignade övre kåpan, inspirerad av Versys 1000, och den nya vindrutan ger Versys 650 en design som ligger i linje med den senaste stilen i Versys familjen.
Den omdesignade övre kåpan, inspirerad av Versys 1000, och den nya vindrutan ger Versys 650 en design som ligger i linje med den senaste stilen i Versys familjen.
Kombinationen av långslagsfjädring och sportiga 17-tumsfälgar möjliggör rolig och sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Kombinationen av långslagsfjädring och sportiga 17-tumsfälgar möjliggör rolig och sportig körning på en mängd olika vägar och förhållanden.
Kawasaki's advanced traction control system provides both enhanced sport riding performance and the peace of mind under certain conditions to negotiate low-traction surfaces with confidence. Two modes allow riders to adjust settings to suit the riding situation and rider preference. Riders may also elect to turn the system OFF. For 35 kW kit models, KTRC offers one mode (plus OFF).
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Kawasaki's advanced traction control system provides both enhanced sport riding performance and the peace of mind under certain conditions to negotiate low-traction surfaces with confidence. Two modes allow riders to adjust settings to suit the riding situation and rider preference. Riders may also elect to turn the system OFF. For 35 kW kit models, KTRC offers one mode (plus OFF).
Smartphone-anslutning bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse genom att möjliggöra för förare att koppla upp sig trådlöst till sin motorcykel.
Smart teknologi gör det möjligt för förare att trådlöst koppla upp sig till sin motorcykel. Genom smartphone-applikationen RIDEOLOGY THE APP kan flera instrumentfunktioner nås, vilket bidrar till en förbättrad motorcykelupplevelse. Fordonsinformation (såsom färddator, bränslemätare, underhållsschema, etc.) kan visas på smartphone. Körloggar (varierar beroende på modell, men kan inkludera GPS-rutt, växelläge, varvtal och annan information) kan visas på smartphone. När ansluten visas telefonnotiser (samtal, e-post) på instrumentpanelen. Förare kan också göra ändringar i motorcykelns instrumentinställningar (föredragna enheter, klock- och datuminställningar, etc.) via smartphone. Och på vissa modeller är det till och med möjligt att kontrollera och justera fordonsinställningar (såsom Rider Mode, elektroniska förarstödsfunktioner och lastinställningar) via smartphone.
Dubbla gasventiler erbjuder ökad effekt och större användarvänlighet tack vare ett andra set ECU-styrda gasventiler.
Nyare sportcyklar använder ofta stora gasreglage för att generera höga effekt-nivåer. Men med gasreglage av stor diameter, när en förare plötsligt öppnar gasen, kan den obegränsade vridmomentresponsen vara kraftig. Teknologin med dubbla gasventiler designades för att dämpa motorresponsen samtidigt som den bidrar till prestanda. På modeller med dubbla gasventiler finns det två gasventiler per cylinder: förutom huvudventilerna, som är fysiskt kopplade till gasreglaget och styrs av föraren, finns ett andra set ventiler som öppnas och stängs av ECU:n och noggrant reglerar luftflödet till intaget för att säkerställa ett naturligt, linjärt svar. Med att luften som passerar genom gasreglagen blir jämnare förbättras förbränningseffektiviteten och effekten ökar.
Indikator för ekonomisk körning är en symbol som visas på instrumentpanelen för att indikera fördelaktig bränsleförbrukning, och uppmuntrar till bränsleeffektiv körning.
Genom att använda högprecisions elektronisk kontroll för motorstyrning kan Kawasaki-modeller uppnå en hög nivå av bränsleeffektivitet. Bränsleförbrukningen påverkas dock i stor grad av gaspådrag, växelläge och andra faktorer som föraren har kontroll över. Indikatorn för ekonomisk körning är en funktion som visar när de aktuella körförhållandena resulterar i låg bränsleförbrukning. Systemet övervakar kontinuerligt bränsleförbrukningen, oavsett fordonshastighet, motorns varvtal, gaspådrag och andra körförhållanden. När bränsleförbrukningen är låg vid en viss hastighet (dvs. bränsleeffektiviteten är hög) visas en "ECO"-symbol på instrumentpanelens LCD-skärm. Genom att köra på ett sätt så att "ECO"-symbolen förblir tänd kan bränsleförbrukningen minskas. Medan den effektiva fordonshastigheten och motorns varvtal kan variera beroende på modell, kan föraren genom att vara uppmärksam på de förhållanden som gör att "ECO"-symbolen visas, förbättra sin bränsleeffektivitet – ett praktiskt sätt att öka räckvidden. Att hålla bränsleförbrukningen låg bidrar dessutom till att minimera den negativa miljöpåverkan.
ABS (Antispinnsystem) säkerställer stabil bromsprestanda genom att förhindra hjullåsning under bromsning.
Plötslig överanvändning av bromsarna, eller inbromsning på hala ytor (ytor med låg friktionskoefficient) såsom blöt asfalt eller gatubrunnar, kan orsaka att motorcykelns hjul låser sig och slirar. ABS (Antispinnsystem) utvecklades för att förhindra sådana incidenter. Kawasakis ABS-system styrs av högprecisionsprogrammering som är ytterst tillförlitlig, baserad på omfattande tester av olika körsituationer. Genom att säkerställa stabil bromsprestanda ger systemen föraren trygghet, vilket bidrar till större körglädje. För att möta särskilda krav hos vissa förare finns även specialiserade ABS-system. Till exempel är KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-lock Brake System) ett högprecisions bromssystem som är designat specifikt för supersportmodeller, vilket gör det möjligt för en bredare grupp förare att njuta av sportkörning. Genom att koppla samman fram- och bakbromsar ger K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS förtroende för att njuta av långfärder på tunga modeller. Kawasaki arbetar kontinuerligt med att utveckla andra avancerade ABS-system.
Motortyp | Vätskekyld, 4-takts, parallelltwin |
---|---|
Kompressionsförhållande | 10.8:1 |
Ventilsystem | DOHC, 8 ventiler |
Cylinderdiameter x slaglängd | 83.0 x 60.0 mm |
Motorvolym | 649 cm³ |
Bränslesystem | Bränsleinsprutning: 38 mm x 2 |
Smörjning | Tvångssmörjning , semi-torrsump |
Startsystem | Elektrisk |
Tändning | Digital |
Maximal effekt | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 varv/min |
---|---|
Maximalt vridmoment | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 varv/min |
CO2-utsläpp | 107 g/km |
Bränsleförbrukning | 4.4 l/100km |
CO2-utsläpp 35 kW kit | 107.0 g/km |
Bränsleförbrukning 35 kW kit | 4.5 l/100km |
Växellåda | 6-växlad, returväxel |
Koppling | Våt, flerskivig koppling |
Primär reduktionskvot | 2.095 (88/42) |
Växelförhållanden 1:a | 2.438 (39/16) |
Växelförhållanden 2:a | 1.714 (36/21) |
Växelförhållanden 3:e | 1.333 (32/24) |
Växelförhållanden 4:e | 1.111 (30/27) |
Växelförhållanden 5:e | 0.966 (28/29) |
Växelförhållanden 6:e | 0.852 (23/27) |
Slutväxel | Förseglad kedja |
Slutlig utväxlingsförhållande | 3.067 (46/15) |
Ramtyp | Rörtyp diamant, höghållfast stål |
---|---|
Spår | 108 mm |
Fjädringsväg fram | 150 mm |
Fjädringsväg bak | 145 mm |
Framdäck | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Bakdäck | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Längd x Bredd x Höjd | 2,165 x 840 x 1,360 mm (1,420 mm high position screen) - SE |
Styrvinkel V H | 35° / 35° |
Hjulbas | 1,415 mm |
Markfrigång | 170 mm |
Bränslekapacitet | 21.0 liter |
Sadelhöjd | 845 mm |
Tjänstevikt* | 219 kg |
| *Tjänstevikt inkluderar alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank (mer än 90 procent kapacitet) samt verktygssats (om den medföljer). |
Beräknad torrvikt** | 200 kg |
| **Beräknad torrvikt inkluderar inte alla nödvändiga material och vätskor för att fordonet ska fungera korrekt, full tank bränsle (mer än 90 procent av kapaciteten) och verktygssats (om det medföljer). |
Typ av frambroms | Dubbla halvflytande petalformade skivor |
---|---|
Frambromsens diameter | Ø 300 mm |
Typ av frambromsok | Dubbla Kolvar |
Typ av bakre broms | Enkel petalformad skiva |
Diameter på bakre broms | Ø 250 mm |
Typ av bakre bromsok | Enkel kolv |
Typ av framfjädring | USD-gaffel med justerbar returdämpning (höger sida) och justerbar fjäderförspänning (vänster sida) |
Framfjädringens diameter | Ø 41 mm |
Typ av bakre fjädring | Liggande offset enkelstötdämpare med fjärrstyrd fjäderförspänning |
Inpage Navigation Section: Tillbehör